کد خبر : 1611865 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 12:46 | 797 بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه های پرسپولیس و پارس جنوبی؛

تمرین سبک شاگردان برانکو و تلاش شدید هواداران

برانکو ایوانکوویچ صبح امروز تمرین سبکی را برای شاگردانش تدارک دید و آن ها در محوطه هتل پازارگاد به تمرین پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران پرسپولیس در مقابل ورزشگاه تختی جم حضور دارند، بازیکنان در محوطه هتل تمرین کششی خود را پشت سر گذاشتند. برانکو ایوانکوویچ پس از صرف صبحانه به بازیکنانش دستور داد تا برای دقایقی در فضای آزاد به انجام حرکات کششی بپردازند و سپس دوباره به اتاق های خود بازگردند.

 

این در حالی است که شهر جم امروز فضای بسیار جالبی به خود گرفته و هواداران پرسپولیس از نقاط مختلف خود را به این شهر رسانده اند. آن ها از شب گذشته در مقابل ورزشگاه حضور داشتند و به شادی می پرداختند و از ساعات ابتدایی صبح نیز منتظر بلیت فروشی بودند.

 

از ساعتی قبل بلیت فروشی آغاز شده و هواداران بلیت های 15 و 20 هزار تومانی را خریده و در مقابل ورزشگاه حضور دارند. در فاصله 9 ساعت تا شروع مسابقه تعداد تماشاگران لحظه به لحظه بیشتر می شود و نکته جالب این که تعداد پرسپولیسی ها بسیار بیشتر از هواداران پارس جم است.

 

گرمای هوا مشکلاتی را برای هواداران به وجود آورده و خیلی از آن ها تمایل ندارند از حالا روی سکوها مستقر شوند و در محلی خارج از استادیوم قرار گرفته اند. پرسپولیسی ها که امروز شانس خوبی برای قهرمانی دارند، از همین حالا سرود قهرمانی سر داده و منتظر شروع بازی هستند.

 

در اطراف هتل محل اقامت قرمزها نیز گزارش هایی مبنی بر تجمع هواداران وجود دارد اما نیروهای انتظامی نیز تمام تلاش خود را می کنند تا اجازه ورود هواداران به اردوی تیم را ندهند. با این حال چند نفر از پرسپولیسی ها در محل هتل اقامت قرمزها حضور یافته اند و با بازیکنان عکس یادگاری می گیرند.

 

1406364

دیدگاه‌ها