کد خبر : 1608539 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 12:21 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

عدم توجه به بازی فیرپلی دختران ایران را حذف کرد!

دیروز در حالی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران از صعود به دور نهایی جام ملت ها باز ماند که از نظر تعداد امتیاز و گل های زده و خورده با ویتنام برابر بود اما در نهایت به علت امتیازات منفی از دور مسابقات کنار رفتند.

عدم توجه به بازی فیرپلی دختران ایران را حذف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که امتیاز تیم ها مساوی باشد در شرایط صعود تفاضل گل محاسبه می شود و اگر تفاضل گل هم مساوی باشد تیمی که تعداد گل های زده اش بیشتر باشد به دور بعدی صعود می کند. اما دیروز و در پایان بازی ها همه شرایط های تیم ایران و ویتنام با هم مساوی بود که بر اساس قوانین امتیازات منفی دو تیم شمارش شد و طبق قانون تیمی که امتیاز منفی کمتری کسب کرده باشد به دور بعدی بازی ها صعود خواهد کرد. امتیاز منفی ایران 4 بود به این خاطر که 4 کارت زرد در سه بازی با ویتنام، کره جنوبی و لبنان دریافت کرده بود و امتیاز منفی ویتنام هم 3 بود. 3 امتیاز منفی این تیم به دلیل دریافت دو کارت زرد و در نهایت کارت قرمز یک بازیکن از ویتنام بود. به همین دلیل  ویتنام جلوتر از ایران به دور بعد مسابقات صعود کرد.


بازی های مقدماتی گروه b جام ملت ها با صدرنشینی کره جنوبی پایان یافت و تیم ویتنام هم به عنوان تیم دوم راهی دور نهایی شد. ایران در سه بازی انجام داده در برابر ویتنام با نتیجه یک بر یک مساوی کرد. در برابر کره جنوبی تن به شکست دو بر صفر داد و در برابر لبنان هم 5-1 پیروز شد و در مجموع با کسب 4 امتیاز در رده سوم گروه ایستاد.

دیدگاه‌ها