کد خبر : 1609713 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 14:51 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصیریان:

پرتاب یک شی را به بمباران ناکازاکی تشبیه نکنید

مدیر عامل نفت مسجد سلیمان با ابراز ناراحتی از درخواست های مسئولان سپیدرود مبنی بر محرومیت تماشاگرانشان از آنها خواست که اتفاقات بازی روز گذشته داماش را مرور کنند.

پرتاب یک شی را به بمباران ناکازاکی تشبیه نکنید

 به گزارش "ورزش سه"،  در پی حواشی رخ داده در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در حین بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت که منجر به شکستگی سر فیروز کریمی شد،  باشگاه سپیدرود با تنظیم نامه‌ای خواستار محرومیت این تیم از داشتن تماشاگر در آخرین هفته لیگ شد.


این درخواست در حالی از کمیته انضباطی شده که در هفته های پیش رو رقابت بسیار فشرده ای بین این دو تیم در جریان است و بازی بدون تماشاگر می تواند تا حد بسیار زیادی به ضرر مسجد سلیمانی ها تمام شود.


در همین ارتباط مهران نصیریان دوست، مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان با اعتراض شدید به رفتار باشگاه سپیدرود اظهار داشت:« من از باشگاه محترم سپیدرود می‌خواهم به جای این همه شانتاژی که بعد از اتمام دیدار با ما به راه انداخته اند قدری تمرکز را روی شرایط تیم و وضعیت باشگاه خود معطوف کنند.»


وی در ادامه افزود:« آیا بهتر نیست به جای این همه انرژی گذاشتن روی محرومیت تیم ما قدری نگاه خود را معطوف به بازی روز گذشته بین دو تیم داماش و نیروی زمینی کنید؟ آیا مسئولان سپیدرود صحنه های تکان دهنده ای که در این بازی به وقوع پیوست را ندیده اند؟ آیا واقعا تیم فوتبال نساجی با دیدن جو دیروز جرات می کند پا در ورزشگاه سردار جنگل بگذارد؟ به نظر شما آقای مجید جلالی جان خود و بازیکنانش را به گرفتن یک امتیاز ناقابل که هیچ تاثیری هم در سرنوشت این تیم ندارد می فروشد؟»


نصیریان دوست در ادامه خاطر نشان کرد: « مدیران سپیدرود تنها پرتاب یک شی که آن هم متاسفانه به سرمربی محترم خودمان خورد را به بمباران ناکازاکی تشبیه کرده اند! در صورتی که با توجه به حساسیت بسیار زیاد این دیدار خون از دماغ هیچکسی نچکید. این آقایان واقعا چه فکری کرده اند؟


او در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در تبریز و تهران رخ داده گفت:« شما یقین بدانید اگر قرار به محرومیت باشد خیلی از تیم های دیگر در لیگ برتر از ما مقدم تر هستند. حداقل پای هیچ کدام از تماشاگران مسجد سلیمانی به چمن ورزشگاه باز نشد در حالی که در همین چند هفته اخیر دیده ایم چه اتفاقات ناگواری افتاده است. بیایید با واقعیت زندگی کنیم و لطفا برای احقاق حقتان به هر وسیله ای متوسل نشوید.


وی در پایان گفت: «کافی است به وضعیت خروج داور در بازی روز گذشته در ورزشگاه سردار جنگل و آن همه صندلی شکسته نگاه کنید و بعد از فدراسیون طلب محرومیت تیم دیگری را خواستار شوید. باز هم می گویم من از همین حالا نگران تیم نساجی مازندران هستم که می خواهد در مقابل سپیدرود در رشت به میدان برود. آنها از همین حالا می دانند که در صورت کسب برد یا تساوی هیچ تضمینی برای امنیتشان وجود ندارد. پس برای اینکه وضعیت ورزشگاه ها از این بدتر نشود، لطفا بیاییم در یک محیط سالم و به دور از هر گونه دامن زدن به تنش، صرفا اجازه دهیم فوتبالدوستان از به وجود آمدن این هیجانات فوتبالی لذت ببرند. سعی نکنیم با شلوغ کاری در رسانه  ها جو را بیش از این که هست متشنج کنیم. من به فرهیختگی مردم رشت ایمان دارم و از همه آنها عاجزانه می خواهم که تحت تاثیر صحبت های مسئولان باشگاه قرار نگیرند. هر تیم هم که حقش بود مطمئن باشد در لیگ می ماند و هر تیمی هم که به لیگ یک سقوط کند نباید تصور کند این پایان دنیاست.

دیدگاه‌ها