کد خبر : 1610045 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 19:27 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت منصوریان به ترکیب ثابت برای صعود آسیایی 

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برای جدال با الزورا

به نظر می‌رسد که سرمربی ذوب‌آهن قصد دارد با استفاده از ترکیب اصلی خود برابر الزورا قرار گرفته و به دنبال امتیاز برای قطعی کردن صعود خود باشد.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برای جدال با الزورا

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از ساعت 23 امشب تیم ذوب‌آهن ایران در شهر کربلا به مصاف الزورا عراق می‌رود. شاگردان منصوریان که در حال حاضر با 10 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند به تنها یک امتیاز برای قطعی کردن صعودشان و حضور در مرحله حذفی نیاز دارند. این تیم حالا تنها امید فوتبال ایران برای حضور در مرحله بعد با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود. 


اما ذوب‌آهن به احتمال فراوان با ترکیب زیر برابر الزورا قرار می‌گیرد: 


رشید مظاهری بعد از یک بازی استراحت به ترکیب بازمی‌گردد و سنگربان اصلی ذوب‌آهن خواهد بود. او در مسابقه با پارس جم جای خود را به محمدباقر صادقی داد تا آماده جدال حساس امشب باشد و با ثبت یک کلین شیت دیگر راه را برای صعود ذوب‌آهن هموار کند.


اما انتخاب علیرضا منصوریان برای جناح راست خط دفاعی میلاد فخرالدینی خواهد بود. هم‌چنین هادی محمدی و محمد نژادمهدی نیز به عنوان دو مدافع مرکزی قلب خط دفاع را پوشش می‌دهند. حمید ملکی جوان نیز در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند و گزینه نهایی کادر فنی ذوب‌آهن خواهد بود. 


یک خط جلوتر و در میانه زمین نیز قاسم حدادی فر و حمید بوحمدان به عنوان هافبک دفاعی جلو خط دفاع قرار می‌گیرند و وظیفه استحکام بخشیدن به کمربند خط میانی را بر عهده دارند. هم‌چنین سیدمحمدرضا حسینی به عنوان وینگر چپ و ارسلان مطهری به عنوان وینگر راست ایفای نقش خواهند کرد و زبیر نیک نفس به عنوان بازیکن پشت مهاجم بازی می‌‌کند.  


تک مهاجم ذوب‌آهن در این دیدار نیز کریستین اوساگونا نیجریه‌ای است. او می‌تواند با گلزنی در این دیدار مهم زمینه ساز صعودی دیگر برای سبزپوشان باشد. 


ترکیب احتمالی ذوب‌آهن: 
رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، سیدمحمدرضا حسینی، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس و کریستین اوساگونا

دیدگاه‌ها