کد خبر : 1546299 | 26 مرداد 1397 ساعت 12:16 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در پست غیر تخصصی بلای جان شفر در جم

حضور بازیکنان مختلف در پست های غیر تخصصی شاید موثرترین عامل شکست آبی ها در جم بود.

بازی در پست غیر تخصصی بلای جان شفر در جم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در جم باز هم برابر پارس جنوبی شکست خورد تا عملکرد بد این تیم در این شهر دوباره تکرار شود.


آبی ها در این دیدار دو نیمه متفاوت را سپری کردند؛ در نیمه اول شفر تیم خود را در شرایطی راهی زمین مسابقه کرد که محمد دانشگر در پست غیر تخصصی هافبک دفاعی و آرمین سهرابیان در دفاع وسط از ضعیف ترین بازیکنان استقلال بودند و نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند.


حضور دانشگر به جای باقری در مرکز زمین هر چند به نظر می رسید یک اجبار باشد اما بزرگترین دلیل افت استقلال نسبت به دو بازی قبلی بود و با بازگشت دانشگر به دفاع وسط و عملکرد بدون اشتباه او مشخص شد که شفر در انتخاب پست بازیکن مورد نظر خود اشتباه کرده است.


سرمربی استقلال اما در نیمه دوم نیز اشتباهات خود را ادامه داد. در روزی که به نظر می رسید فرشاد محمدی مهر شرایط خوبی ندارد، وریا غفوری بعد از حضور همام به سمت چپ خط حمله رفت تا روح الله باقری از زمین بیرون برود.


حضور وریا در سمت چپ خط حمله در کنار استفاده از تبریزی در نوک خط حمله باعث شد تا آبی ها هر چند در گردش توپ شرایط خوبی داشتند اما نتوانند دروازه حریف را به دفعات تهدید کنند.


با توجه به بازی های حساس پیش رو البته به نظر می رسد فدا شدن سه امتیاز در هفته چهارم برای شناخت بیشتر بازیکنان جدید مانند تبریزی، آذری، نویمایر، محمدی مهر، دانشگر و همام خیلی هزینه سنگینی نباشد اما وینفرد شفر باید در بازی های آینده نشان دهد که از این اشتباه خود به خوبی درس گرفته است.

دیدگاه‌ها