کد خبر : 1622772 | 18 تیر 1398 ساعت 18:49 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل چرخش دی لیخت از بارسا به سمت یووه چه بود؟

طبق ادعای مینو رایولا(ایجنت ایتالیایی) ماتایس دی لیخت با یوونتوس به توافق نهایی رسیده و انتقال او به بارسا منتفی است.

دلیل چرخش دی لیخت از بارسا به سمت یووه چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ماتایس دی لیخت دیگر چیزی تا پیوستن به یوونتوس فاصله ندارد. او از بارسا و پی اس جی هم پیشنهاد داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت بدهد و پس از امضای قرارداد، سالانه تا 12 میلیون یورو(با احتساب بندهای متغیر) دستمزد دریافت خواهد کرد.

در واقع دی لیخت از هفته ها پیش به سوژه نقل و انتقالاتی اروپا بدل شده بود و پس از شایعات ضد و نقیض بسیار، به نظر، مقصد آینده اش مشخص شده است.

 

 

1418281

 

 

اما دلیل اینکه او راهی بارسلونا نشد چه بود؟ زمانی همه تصور می کردند که دی لیخت نیز همچون هم تیمی سابقش در آژاکس یعنی فرانکی دی یونگ به بارسلونا برود ولی در نهایت بر سر مسائل مالی و دستمزد به اختلاف رسیدند.

قانون مالیاتی جدید در ایتالیا که در آن مالیات تنها به نیمی از درآمد کل هر فوتبالیست تعلق می گیرد، باعث ترغیب ستارهای بیشتری به سری آ خواهد شد. یوونتوس به دی لیخت 10 میلیون خالص دستمزد می دهد و با احتساب بندهای متغیر در مجموع 16.8 میلیون یورو در سال برای این باشگاه هزینه در پی خواهد داشت اما بارسا به ستاره هلندی پیشنهاد دستمزد 8 میلیون یورو در سال داده بود که برایش سالی 16 میلیون یورو هزینه در پی داشت.

در نهایت سالی دو میلیون یورو بیشتر که در 5 سال به 10 میلیون یورو خواهد رسید، باعث چرخش دی لیخت به سمت یوونتوس شد.

 

 

1414758

دیدگاه‌ها