کد خبر : 1621461 | 12 تیر 1398 ساعت 14:38 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع آلوز از مسی پس از شکست آرژانتین

دنی آلوز، هم تیمی سابق و دوست صمیمی مسی به دفاع از او پس از شکست آرژانتین برابر برزیل پرداخت.

دفاع آلوز از مسی پس از شکست آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز تیم ملی آرژانتین با دو گل مغلوب برزیل شد تا از رسیدن به فینال کوپا آمه ریکا باز بماند. آرژانتین در این رقابت ها نمایش های قابل توجهی ارائه نکرده بود ولی امروز صبح برابر میزبان رقابت ها بازی خوبی انجام داد و شاید اگر اشتباهات داوری نبود، می توانست راهی فینال شود با این حال با دو گل ژسوس و فیرمینو شکست خورد و روند ناکامی هایش ادامه دار شد.

آلبی سلسته از 26 سال قبل نتوانسته به هیچ افتخاری دست پیدا کند و حتی مسی نیز نتوانسته این طلسم را بشکند. پس از هر ناکامی معمولا این مسی بوده که سپر بلا شده و تمام انتقادات را متوجه خود دیده است.

 

 

1416888

 

 

دنی آلوز پس از شکست آرژانتین و در دفاع از مسی گفت:« (با خنده) بهترین بازیکن دنیا بودن، تبعات سنگینی هم دارد. اگر ما باخته بودیم، انتقادات متوجه تمام بازیکنان می شد ولی حالا همه رسانه های آرژانتینی مسی را مقصر شکست می دانند و شاید یکی دو بازیکن بزرگ دیگر تیم اما این اشتباه است. مسی مقصر شکست ها و ناکامی های تیمش نیست.»

 

مسی پس از بازی به شدت علیه داوری تاخت و گفت که داور در حد بازی نبوده است. آلوز ضمن تایید حرف های مسی گفت:« من هم با مسی موافقم. داور حتی بیشتر از ما استرس داشت و عصبی بود.»

 

دیدگاه‌ها