کد خبر : 1625303 | 30 تیر 1398 ساعت 17:01 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

آبیدال:

با گریزمان خط حمله بارسا کامل شد

مدیر فنی بارسلونا در دفاع از جذب آنتوان گریزمان، شایعه دخالت مسی در نقل و انتقالات را رد کرد.

با گریزمان خط حمله بارسا کامل شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان پس از حرف و حدیث های بسیار از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. بارسا مایل به مذاکره با اتلتیکو برای این انتقال بود ولی سران باشگاه مادریدی اعتقاد داشتند که بارسا از زمستان گذشته بدون هماهنگی، پیش قراردادی با گریزمان امضا کرده و به همین دلیل قید مذاکره را زدند. 

در نهایت بارسلونا با پرداخت 120 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد گریزمان او را جذب کرد. چند ماه پیش لیونل مسی در واکنش به شایعه جذب گریزمان حاضر به پاسخگویی نشده بود و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه او مخالف این انتقال است چرا که گریزمان سال گذشته در حالی که با بارسا توافق کرده بود، قراردادش را با اتلتیکو تمدید کرد.

 

 

1420853

 

 

اریک آبیدال در پاسخ به سوالی در رابطه با انتقال گریزمان گفت:« ما به شش مهاجم در تیم نیاز داشتیم و با جذب گریزمان، حالا خط حمله ما کامل است. اکنون همه چیز برعهده سرمربی است و او تصمیم می گیرد از چه بازیکنانی در ترکیب اصلی استفاده کند.

اتلتیکو معترض است و از منافع خودش دفاع می کند و ما هم به منافع خودمان فکر می کنیم. تحت هیچ شرایطی با گریزمان در زمستان تماس نگرفتیم. رئیس باشگاه وقتی گریزمان رسما از تمایلش برای جدایی صحبت کرد(در پایان فصل) با او تماس گرفت و مذاکرات را شروع کردیم. به او گفتیم که اگر اتلتیکو حاضر به مذاکره نشود، بند فسخش را فعال خواهیم کرد.

اعتراض خاموش مسی؟ مسی برای بارسا بازیکن نمی گیرد. لئو اگر در آن نشست خبری پاسخ نداد، به نشانه اعتراض نبود و فقط نمی خواست با صحبت کردن در مورد بازیکن یک تیم دیگر، به هم تیمی های خودش بی احترامی کند.»

 

دیدگاه‌ها