کد خبر : 1624058 | 24 تیر 1398 ساعت 15:52 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تیر بارسلونا برای دی لیخت به سنگ خورد

باشگاه بارسلونا قصد داشت در آخرین لحظات مانع از انتقال ماتایس دی لیخت به یوونتوس شود ولی در این زمینه به توفیقی دست پیدا نکرد.

آخرین تیر بارسلونا برای دی لیخت به سنگ خورد

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت قطعا امروز و فردا به بازیکن جدید یوونتوس بدل خواهد شد ولی تا آخرین لحظات، بارسا به جذب او امید داشت. یوونتوس و آژاکس برای جذب دی لیخت به توافق نهایی دست یافته اند و این مدافع جوان و باکیفیت، امروز تست های پزشکی یوونتوس را پشت سر خواهد گذاشت. رقم انتقال 70 میلیون یورو و دستمزد او نیز 12 میلیون یورو خواهد بود. بند فسخ 150 میلیون یورویی نیز در قرارداد دی لیخت گنجانده شده است.

 

 

1419678

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس بارسا) با علم به اینکه مذاکرات دی لیخت و یووه بسیار پیشرفت کرده، بازهم قصد داشت با پروازی اختصاصی راهی آمستردام شود و در ملاقات مستقیم با دی لیخت، نظر او را تغییر دهد. همان کاری که زمستان گذشته با فرانکی دی یونگ انجام داد و او را که در آستانه پیوستن به پی اس جی بود، از این کار منصرف کرد.

این بار اما قضیه متفاوت بود. دی لیخت در تماس با بارتومئو اعلام کرد که به یوونتوس قول داده و حاضر به ملاقات نیست. به این ترتیب آخرین تلاش بارسا برای دی لیخت نیز ناکام ماند.

 

 

1403475

 

 

دیدگاه‌ها