کد خبر : 1625070 | 29 تیر 1398 ساعت 15:20 | 999 بازدید | 0 دیدگاه

احساس ما این بود که آنها مقصر نبودند

دادرس: برای تبرئه فتاحی و بهاروند فشاری روی ما نبود

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره تبرئه سعید فتاحی و حیدر بهاروند ارائه کرد.

دادرس: برای تبرئه فتاحی و بهاروند فشاری روی ما نبود

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی دادرس در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی جام شهدا درباره این تورنمنت عنوان کرد: این تورنمنت نام بزرگی رویش است؛ امیدوارم به احترام شهدا به خوبی و خوشی و بدون هیچ تنشی برگزار شود. اطمینان دارم اینگونه خواهد شد.


وی درباره نقض حکم کمیته اخلاق برای سعید فتاحی و حیدر بهاروند توسط کمیته استیناف تاکید کرد: ما اختلافی با کمیته اخلاق نداریم. استیناف دادگاه تجدید نظر است و در مسائل حقوقی طبیعی است که بعضی حکم های اخلاق و انضباطی توسط استیناف رد شود. ممکن است در حکم دادن اختلاف نظر باشد اما اینکه اختلاف شخصی باشد، اصلا اینطور نیست. هرکسی از دید خودش قانون را تفسیر می کند و برداشت قانونی خودش را دارد.


عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ادامه داد: آخرین مرحله برای اجرای یک حکم استیناف است و همه امیدها به آنجا است تا اگر خدای ناکرده اشتباهی صورت گرفته، بررسی دقیق تر شود. امروز آقای صالحی رییس کمیته استیناف با یکی از روزنامه ها صحبت کرد و کاملا توضیح داده اند. اگر یک نفر کمی از حقوق بداند کامل مساله را درک می کند.


دادرس در پاسخ به این پرسش که آیا برای لغو حکم فتاحی و بهاروند رییس فدراسیون فشاری آورد، بیان کرد: ما مستقل هستیم؛ بعضی شایعه کردند که فشار از بالا آمده است. من اهل قسم خوردن نیستم اما بعضی اوقات لازم است. خدا را شاهد می گیرم که یک نفر به ما فشاری نیاورد، نه رییس فدراسیون، نه وزارت ورزش و... . آدمهایی که در استیناف فعالیت دارند مستقل هستند و همه می دانند مثلا خود من چه روحیاتی دارم. من همیشه خودسر هستم و در مسائل مختلف منطق خودم را مورد قبول می دانم. در استیناف قائم مقام دادگستری را داریم، قاضی سابق ویژه روحانیت حضور دارد و روسای تجدید نظر سابقه 30 سال خدمت در قوه قضاییه را دارند. به این افراد کسی نمی تواند نظرش را تحمیل کند. نه آقای تاج و نه از وزارتخانه حرفی در این خصوص با ما نزدند.


وی افزود: ما 5 جلسه هربار 3، 4 ساعت در این خصوص صحبت کردیم و اینطور نیست اگر با کسی بد هستیم علیه او حکم بدهیم یا اگر با کسی خوب هستیم به نفعش حکمی را صادر کنیم.


دادرس درباره آخرین وضعیت تجدید نظر حکم علی کفاشیان و عباس ترابیان نیز گفت: درخواست آنها رسیده و به زودی در این خصوص بررسی ها را آغاز می کنیم. آقای صالحی از این عزیزان خواسته تا به کمیته بیایند و ادله شان را بدهند و از خود دفاع کنند تا بتوانیم تصمیم گیری کنیم.


وی افزود: ما هرچه قانون می گوید را اجرا می کنیم و درباره پرونده آقای فتاحی و بهاروند احساس کردیم که آنها در ماجراهای پیش آمده مقصر نبودند.

دیدگاه‌ها