کد خبر : 1625747 | 01 مرداد 1398 ساعت 19:10 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

توفان تابستانی بیانکونری؛

این تیم برای قهرمانی سی ال بسته شده است! (عکس)

یوونتوس امسال قصد دارد به هر نحوی بعد از دو دهه لیگ قهرمانان را فتح کند.

این تیم برای قهرمانی سی ال بسته شده است! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم جذب ستاره ای در اندازه های کریستیانو رونالدو، بیانکونری فصل قبل و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس شکست غیرمنتظره ای را پذیرفت و با این رقابت ها وداع کرد. حالا و بعد از جدایی مکس آلگری و ورود مائوریتسیو ساری، ترکیب این تیم نیز تا حد زیادی متحول شده و شاید حالا بیانکونری پر مهره ترین تیم اروپا باشد.

 

1421354

 

یوونتوس در تابستان امسال خریدهای بسیار خوبی داشته و تا به حال بازیکنانی چون ماتیاس دی لیخت، آدرین رابیو، آرون رمزی، جیجی بوفون و مریح دمیرال را جذب کرده و تقریبا 2 تیم فوق العاده در اختیار دارد.

 

با وجود وژنیک شزنی و جیجی بوفون درون دروازه، خیال ساری از این پست راحت بوده و با حضور مدافعان بزرگی چون جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی و البته انتقال ماتیاس دی لیخت، شاید قدرتمند ترین خط دفاعی اروپا متعلق به بانوی پیر باشد.

 

در پست مدافعان کناری نیز در فصلی که گذشت ژائو کانسلو و الکس ساندرو بازیکنان قابل اعتمادی نشان دادند و لوکا پلگرینی نیز بازیکنی آینده دار برای بیانکونری محسوب می شود.

 

1421355

 

اما در خط میانی ترافیک سنگینی در ترکیب یوونتوس وجود دارد. با اضافه شدن آدرین رابیو و آرون رمزی و حضور بازیکنانی چون میرالیم پیانیچ، سامی خدیرا، رودریگو بنتاکور، بلیس ماتوئیدی و امره جان، رقابت دشواری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی وجود دارد. البته احتمال بالایی مبنی بر جدایی خدیرا و ماتوئیدی در هفته های آتی بازار تابستانی وجود دارد.

 

اما این شرایط در خط حمله یوونتوس نیز وجود دارد و دست مائوریتسیو ساری برای انتخاب ترکیب های مختلف باز  است. شاید در این میان تنها جایگاه کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی تضمین شده باشد و بازیکنانی چون پائولو دیبالا، داگلاس کاستا، فدریکو برناردسکی، خوان کوادرادو، مویس کین، ماریو مانژوکیچ و گونسالو ایگواین برای حضور در دو سهمیه باقیمانده با یکدیگر رقابت خواهند کرد. البته به نظر می رسد از این جمع احتمال جدایی بازیکنانی چون مویس کین، مانژوکیچ و ایگواین وجود دارد.

 

این در حالیست که اخباری در مورد احتمال ورود ستاره هایی چون پل پوگبا، مائورو ایکاردی و فدریکو کیه زا به تورین نیز شنیده شد و ممکن است در تابستان امسال یوونتوس با یک خرید بزرگ دیگر هوادارانش را شگفت زده کند.

 

اما با همین ترکیب نیز بیانکونری یکی از بهترین های اروپا محسوب می شود و بی شک فصل بعد یکی از مدعیان مهم فتح لیگ قهرمانان به شمار می آید 

 

1421352

دیدگاه‌ها