کد خبر : 1628157 | 14 مرداد 1398 ساعت 13:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تردید درباره انتقال ستاره پرتغالی به یونایتد

مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ می‌گوید موضوع انتقال یا عدم انتقال برونو فرناندس، ستاره پرتغالی این تیم به منچستریونایتد در حوزه اختیارات او نیست.

تردید درباره انتقال ستاره پرتغالی به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر، شایعات زیادی درباره انتقال برونو فرناندس، ستاره پرتغالی باشگاه اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد مطرح شده، مارسل کایزر، مدیر ورزشی این باشگاه می‌گوید ماجرای انتقال فرناندس به یونایتد در حوزه اختیارات او نیست و هیات مدیره باشگاه باید در این باره تصمیم‌گیری کنند.

 

1424137

 

درحالیکه برخی رسانه‌ها مدعی هستند دیدار دیروز اسپورتینگ و بنفیکا در سوپرجام پرتغال، که با شکست 5-0 اسپورتینگ به پایان رسید، آخرین دیدار فرناندس برای این تیم پرتغالی بوده و او به زودی و پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات در انگلیس راهی یونایتد خواهد شد، مارسل کایزر می‌گوید در این مورد تصمیمی گرفته نشده و تصمیم‌گیری در این مورد به عهده هیات مدیره  باشگاه پرتغالی خواهد بود.

 

مدیر ورزشی اسپورتینگ در پاسخ به سوالهای مکرر خبرنگاران گفت:" فرناندس می‌ماند؟ این سوال را نباید از من بپرسید. این سوالی است که باید از مدیریت باشگاه پرسیده شود".

 

فرناندس فصل گذشته در رقابتهای مختلف برای اسپورتینگ 31 گل و در لیگ پرتغال برای این تیم 20 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

 

فرناندس دیروز در جریان شکست سنگین اسپورتینگ مقابل بنفیکا 90 دقیقه در میدان حضور داشت ولی نتوانست دروازه بنفیکا را باز کند.

 

 

دیدگاه‌ها