کد خبر : 1614606 | 08 خرداد 1398 ساعت 22:05 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلی و ایگو علیه تکسیرا و رفقا؛

تنش زمین سکوهای نقش جهان را بیدار کرد !

دیدار سپاهان و پرسپولیس هرچقدر روی سکوها لحظات آرامی را سپری می کند، در درون زمین به خصوص در دقایق پایانی نیمه اول دچار تنش شده است.

تنش زمین سکوهای نقش جهان را بیدار کرد !

به گزارش "ورزش سه"، اولین تنش جدی روی ضربه ایستگاهی به دست آمده برای پرسپولیسی ها ایجاد شد. جایی که شجاع خلیل زاده و سیاوش یزدانی در چالش یارگیری من تو من بودند و شیطنت مدافع پرسپولیس سبب شد تا یزدانی روی زمین بیافتد. پس از چند ثانیه یزدانی از زمین بلند شد و با سرعت به سمت داور پشت دروازه استارت زد. فرار سریع یزدانی سبب شد تا تنش ها بیشتر شود و داور پس از اینکه خلیل زاده را با کارت زرد جریمه کرد، به مدافع سپاهان هم کارت نشان داد تا اعتراضات بیشتر هم بشود.


پس  از این درگیری بود که چند دقیقه پایانی بازی دیگر کیفیت فنی خود را از دست داد و به برخوردهای شدید بازیکنان در میانه میدان محدود شد.

 


در یکی از این درگیری  ها که ایران پوریان با خطای شدید بازیکن پرسپولیس را نقش بر زمین کرد، نیمکت پرسپولیس آرامش خود را از دست داد و همگی برای اعتراض به کنار خط آمدند.


در همین لحظات بود که محسن خلیلی و ایگور پانادیچ سرپرست و مربی گلرهای پرسپولیس وارد درگیری لفظی با تکسیرا مربی سپاهان و سایر اعضای نیمکت این تیم شدند.


سه کارت زرد برای یزدانی، ایران پوریان و خلیل زاده نتیجه این درگیری ها برای دو تیم بود ولی موضوع مهم تر بیدار شدن سکوهای سپاهانی و سر دادن شعار علیه پرسپولیس بود که قلعه نویی سعی می کرد آنها را آرام کند.

 


نیمه اول دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و حالا باید ببینیم با توجه به درگیری های ایجاد شده در انتهای نیمه اول، چه سرنوشتی در انتظار نیمه دوم مسابقه خواهد بود که تحت تدابیر شدید امنیتی و با حضور پرتعداد نیروهای انتظامی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها