کد خبر : 1615745 | 14 خرداد 1398 ساعت 17:29 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال والورده از پیوستن امباپه و هازارد به رئال

فده والورده، هافبک اروگوئه ای رئال مادرید، انتقال ستاره های بزرگ دنیا به رئال را اتفاقی مثبت برای این باشگاه ارزیابی کرد.

استقبال والورده از پیوستن امباپه و هازارد به رئال

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش لوکا ییوچ به رئال مادرید پیوست و پیش بینی می شود که به زودی ادن هازارد و فرلاند مندی هم به بازیکنان جدید رئال بدل شوند. گفته می شود که رئالی ها از یک ماه دیگر، همه تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی خواهند گذاشت.

 

 

1396033

 

 

فده والورده که فصل گذشته توانست به تیم اول رئال راه یافته و ارزش های خود را نشان دهد، در اردوی تیم ملی اروگوئه و در نشستی خبری، در پاسخ به احتمال پیوستن هازارد و امباپه به رئال گفت:« قطعا خوشحال خواهم شد و نمی توانم به گونه ای دیگر، احساسم را توصیف کنم. این دو از بهترین ها دنیا هستند و فصل بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشتند. رئال بهترین باشگاه دنیاست و بهترین ها نیز باید برای این تیم به میدان بروند.»

 

والورده در مورد اولین فصل حضورش در تیم اول رئال نیز گفت:« زیدان به من انرژی مضاعفی داد و در بازی های انتهایی فصل، با اطمینان او توانستم بازی های خوبی انجام دهم. باید ثابت می کردم که شایسته حضور در رئال هستم. زیدان تا به اینجا کمک بزرگی برای من بوده و از راهنمایی های او بسیار استفاده کرده ام.»

 

دیدگاه‌ها