کد خبر : 1618645 | 29 خرداد 1398 ساعت 13:30 | 939 بازدید | 0 دیدگاه

یاران طیبی در صدر بهترین تیم‌های اروپا

غیرت قزاقستان که یک ملی پوش ایرانی در آن عضویت دارد، در صدر رنکینگ بهترین تیم‌های فوتسال اروپا قرار گرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی سومین سال بازی در غیرت قزاقستان را پشت سر گذاشت، اما با وجود کسب سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام قزاقستان، اما در لیگ قهرمانان اروپا هنوز به این مهم نرسیده و البته تا فینال این رقابت‌ها پیش رفته است.

 

یاران طیبی که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ تجربه کرده بودند، دو سال قبل هم تا مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها پیش رفتند ولی با شکست برابر اینتر مویستار، قهرمان اسپانیا از راهیابی به دیدار پایانی بازماندند.

 

اما تیم غیرت در سال ۲۰۱۹ این ناکامی را جبران کرد و پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی قزاقستان، با گلزنی حسین طیبی در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و برتری مقابل بارسلونا، راهی فینال این مسابقات شد ولی در نهایت با شکست برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

با وجود اینکه یاران طیبی نتوانستند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند، اما عملکردی که در فصل اخیر با کسب دو قهرمانی داخلی داشتند و با شکست بارسلونا و پیش از آن اینتر مویستار، دو تیم برتر اسپانیا به فینال رسیدند، موجب شد تا اکنون در صدر رنکینگ بهترین تیم‌های اروپا بایستند.

 

سایت eurotopteams که هر ساله برترین تیم‌های فوتسال اروپا را معرفی می‌کند، با پایان فصل لیگ‌های فوتسال این قاره اقدام به انجام این کار کرد که در فهرست اعلام شده، تیم غیرت قزاقستان با صعود یک پله‌ای جای اینتر مویستار مادرید را در رده اول رنکینگ برترین تیم‌های فوتسال اروپا گرفت.

 

1413928

دیدگاه‌ها