کد خبر : 50183 | 10 مرداد 1390 ساعت 18:26 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

گده:می‌توانیم با ذوب‌آهن هر كاری انجام دهیم

مربی آلمانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با تجربیات و شخصیتی که دارم هیچ زمان پشت سر هیچ باشگاه و یا تیمی حرف نزدم و نمی‌زنم.

گده:می‌توانیم با ذوب‌آهن هر كاری انجام دهیم

    يورگن گده مربي آلماني تيم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبري پيش از بازي با راه‌آهن اظهار داشت:‌ خوشحالم که دوباره به تهران آمدم. اينجا شهر دوم من است و خوشحالم که برخي از چهره‌هاي آشنا را دوباره مي‌بينم. فردا بازي مهمي را در پيش داريم و اميدوارم که راه‌آهن ببريم.

وي گفت:‌ بازي اول خيلي مهم و براي همه تيم‌ها مشکل است. همه خود را آماده کردند و تمرينات طولاني داشته‌اند و مي‌خواهند در بازي اول خود را محک بزنند. ما همه کارهايي را که لازم است انجام داده‌ايم اما نمي‌دانم فردا چه اتفاقي خواهد افتاد. بايد حواسمان را جمع کنيم تا در بازي اول موفق شويم.

مربي سابق استقلال در مورد جدايي از اين باشگاه عنوان کرد: ‌تعويض تيم براي بازيکن و مربي امري عادي و در فوتبال کاملا طبيعي است. من در استقلال روزهاي خوبي داشتم اما اکنون در تيم ذوب‌آهن هستم و مي‌خواهم براي موفقيت اين تيم تلاش کنم. اين تيم مربيان و کادر فني خوبي دارد و اميدوارم نتايج و تلاشمان را بعد از يک سال ببينيم.

گده در مورد اينکه برخي از مسئولان استقلال عليه او مصاحبه و جدايي او را عجيب اعلام کردند، گفت: صادقانه بگويم با تجربيات و شخصيتي که دارم هيچ زمان پشت سر هيچ باشگاه و يا تيمي حرف نزدم. اگر کسي انتقاد کرده و يا موضوعي بوده از خودشان سؤال کنيد. تمام تمرکز من روي ذوب‌آهن است.

گده در مورد اينکه ذوب‌آهن مي‌تواند در اين فصل در آسيا قهرمان شود يا نه، گفت:‌ ماه سپتامبر با حريف کره‌اي در ليگ قهرمانان آسيا بازي داريم و تمام توانمان را به کار مي‌بريم که برابر اين حريف پيروز شويم. تا آن زمان تيممان را آماده مي‌کنيم. ما مي‌توانيم با ذوب آهن هر کاري انجام دهيم.

مربي ذوب آهن در مورد اردوي اين تيم در ترکيه گفت:‌ بازي بسيار خوب و مفيدي داشتيم و 10 روز در آنجا تمرين و مسابقه تدارکاتي برگزار کرديم. تيم را خوب حفظ کرديم و نتايج اردوي ترکيه را در بازي‌هاي ذوب‌آهن خواهيم ديد.

وي در مورد اينکه چرا ابراهيم‌زاده در نشست امروز حاضر نشد، گفت: او مسئله شخصي داشت و امروز نيامد.

 

دیدگاه‌ها