کد خبر : 51384 | 23 مرداد 1390 ساعت 15:21 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اخراج دونادونی

هواداران كالیاری علیه باشگاه تظاهرات می‌كنند

پس از آن‌که روبرتو دونادونی به دلیل اختلاف با رئیس باشگاه از هدایت کالیاری کنار گذاشته شد هواداران این تیم علیه سران باشگاه تظاهرات می‌کنند.

هواداران كالیاری علیه باشگاه تظاهرات می‌كنند

     به نقل از سايت باشگاه ايتاليا، سرمربي پيشين تيم ملي ايتاليا که تا چندي پيش هدايت کالياري را به عهده داشت، به دليل اختلاف با رئيس باشگاه اخراج شد.
در ادامه هواداران باشگاه اخراج سرمربي خود را تاب نياورده و بارها اعتراض‌هاي خود را اعلام کردند. آن‌ها  اخراج وي را به دليل خودخواهي رئيس باشگاه دانستند.

ماسيمو چلينو رئيس باشگاه متهم شده به دليل اختلاف نظر شخصي دونادوني را برکنار کرده و شرايط باشگاه را در نظر نگرفته است. موضوع اصلي اختلاف دونادوني و چلينو، مهاجم تازه وارد اين تيم بوده است. داويد سوازو که از اينتر به کالياري پيوسته بود و بيش از يک هفته نيز در تمرينات اين تيم شرکت کرده بود، به دليل بروز مشکل در قراردادش مجبور شد باشگاه را ترک کرده و با کاتانيا قرارداد ببندد.
دونادوني به روند در پيش گرفته توسط رئيس باشگاه در بازار نقل و انتقالات اعتراض کرد و جريمه آن را با اخراج خود پرداخت. هواداران که دونادوني را بي تقصير مي‌دانند، براي حمايت از سرمربي پيشين خود تظاهراتي را عليه سران باشگاه ترتيب داده‌اند.

 

دیدگاه‌ها