کد خبر : 51943 | 30 مرداد 1390 ساعت 17:29 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری :شمسایی تخلفی مرتکب نشده است

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکید کرد، وحید شمسایی برای حضور در این تیم و متعهد نبودن به قراردادش با پرسپولیس مرتکب تخلفی نشده است.

طاهری :شمسایی تخلفی مرتکب نشده است

 علی طاهری ضمن بیان این مطلب افزود: تا آنجائیکه من می دانم قرارداد وحید شمسایی با باشگاه پرسپولیس داخلی بوده و در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نشده بود. او با این باشگاه توافق کرده اما چیزی را به ثبت نرسانده بود.
 
 وی در ادامه افزود: آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرده است که قراردادهای داخلی اعتبار ندارد. آقای ترابیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال نیز تاکید کرده است که در این فصل قرارداد داخلی فاقد اعتبار است. با این شرایط نه وحید شمسایی و نه باشگاه گیتی پسند اصفهان تخلفی را مرتکب نشده اند و قرارداد این بازیکن با باشگاه ما کاملا قانونی است.
 
 مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان جذب وحید شمسایی را اقدامی در جهت برآورده کردن خواسته‌های کادر فنی این تیم عنوان کرد و گفت: به جهت تقویت تیم و برآورده کردن خواسته کادر فنی با نظر هیئت مدیره و هواداران وحید شمسایی را جذب کردیم.
 
 طاهری هدف تیم گیتی پسند در فصل پیش روی فوتسال کشور را دستیابی به عنوان قهرمانی و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد و گفت: در این فصل قرارداد چهار بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند به نام‌های مصطفی نظری، افشین کاظمی، مسعود دانشور و احسان زحمتکش را تمدید کرده و محمد کشاورز و وحید شمسایی را نیز جذب کردیم. به این بازیکنان یک بازیکن برزیلی را هم اضافه کنید که قرار است دو بازیکن دیگر از این کشور نیز جذب کنیم. با این بازیکنان نباید دنبال قهرمانی باشیم؟!
 
 وی در خاتمه تصریح کرد: ما به عنوان کادر مدیریتی باشگاه هرآنچه نیاز کادر فنی بوده است را برآورده کرده‌ایم، اینکه تیم چه نتیجه‌ای می گیرد بسته به عملکرد مربیان و بازیکنان است و البته عنایتی که خدا به ما خواهد داشت.
 
 تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان یازدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
 

دیدگاه‌ها