کد خبر : 52172 | 03 شهریور 1390 ساعت 02:52 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

عدم توانایی مدیریت باعث اتفاقات ناخوشایند شد

داوری: مرفاوی استعفا نمی‌داد،بركنارش می‌كردم

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: اگر مرفاوی در پایان بازی با فجرسپاسی کناره‌گیری نمی‌کرد، برکنارش می‌کردم.

داوری: مرفاوی استعفا نمی‌داد،بركنارش می‌كردم
عبدالرضا داوري در خصوص شکست 2 بر يک خانگي مس کرمان برابر فجرسپاسي عنوان کرد: اتفاقات و درگيري‌هاي به وجود آمده ميان مربيان و بازيکنان با خبرنگاران و هواداران و اعتراض تماشاگران،‌ به علت عدم توانايي کادر فني و مديريت باشگاه در کسب نتايج بود.

وي در مورد استعفاي مرفاوي خاطرنشان کرد: قاعدتاً پس از کسب اين نتايج بايد اين اتفاق رخ مي‌داد و اگر استعفا هم صورت نمي‌گرفت ما مرفاوي را برکنار مي‌کردم. همچنين نژادزماني مديرعامل باشگاه را برکنار کردم زيرا اين افراد نتوانستند آنچه انتظار داشتيم را برآورده کنند.

رئيس هيئت مديره باشگاه مس افزود: تيم نيازمند شوک جديدي است که بايد به آن داده شود. در حال حاضر براي مديريت باشگاه حاج‌اسماعيلي يکي از معاونين را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردم تا در چند روز آينده تصميم قطعي خود را اتخاذ کنم.

وي درباره جايگزين صمد مرفاوي تصريح کرد: ما با فلمينگ قرارداد داريم و در حال حاضر وي را به عنوان سرمربي موقت تيم مس انتخاب خواهيم کرد تا در آينده با او مذاکرات لازم را انجام دهيم و شرايط وي را بسنجيم و در صورت استاندارد بودن با خواسته‌‌هاي باشگاه هدايت تيم را برعهده بگيرد.

داوري در مورد رفتار برخي بازيکنان مس به فارس گفت: کرمان مهد فرهنگ و يکي از قطب‌‌هاي تمدن به شمار مي‌آيد. براي ما آنچه مهم است، اخلاق بازيکن است برد و باخت پس از آن اهميت دارد. مطمئن باشيد با بازيکناني که به فرهنگ استان خدشه وارد کردند برخورد خواهيم کرد و اجازه نمي‌دهيم که به راحتي بتوانند چنين رفتارهايي را انجام دهند. به هيچ عنوان با آنها مماشات نمي‌کنيم و براي اين موضوع کميته خاصي را تشکيل مي‌دهيم تا در مورد آن رسيدگي کنند.

داوري اظهار داشت: حسن واحدي را به عنوان نماينده ويژه خود منصوب مي‌کنم تا با اختيارات تام در کرمان بتواند تمام وضعيت تيم را زير نظر بگيرد و تيم را از بحران کنوني خارج کند.

دیدگاه‌ها