کد خبر : 53250 | 16 شهریور 1390 ساعت 17:39 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

گده:مسابقه سختی با پرسپولیس داریم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مسابقه سختی با پرسپولیس داریم.

گده:مسابقه سختی با پرسپولیس داریم

 يورگن گده در نشست خبري پيش از مسابقه با پرسپوليس به جاي منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم حاضر شد و گفت: فردا بازي بسيار سختي برابر پرسپوليس داريم. رويارويي اين دو تيم هميشه جذاب و تماشايي بوده اما مشکل اين است که ملي‌پوشان ما صبح امروز به جمع ما اضافه شده‌اند. قاسم حدادي‌فر را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. همچنين سينا عشوري نيز در بازي فردا غايب است.

 مربي آلماني ذوب‌آهن در مورد اينکه چرا محمد قاضي بعد از آن جريمه سنگين بخشيده شد و آيا اين مسئله به دليل کمبود بازيکن است، گفت: مسئولان باشگاه تصميم بخشش قاضي گرفتند و چنين تصميماتي در همه باشگاه‌هاي جهان گرفته مي‌شود.

 گده در مورد حضور ملي‌پوشان در اردوي تيم ملي و مشکل ذوب‌آهن گفت: ملي‌پوشان و باشگاه‌ها دوست دارند به تيم ملي کمک کنند اما مسئولان فدراسيون بايد شرايط باشگاهي‌ که بازيکنان ملي پوش خود را در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهند درک کنند و برنامه‌ريزي مناسبي براي آن داشته باشند تا باشگاه‌ها نيز بتوانند از بازيکنان خود نهايت استفاده را ببرند.

  مربي ذوب‌آهن در مورد غيبت منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري امروز گفت:‌فکر نمي‌کنم غيبت ايشان مشکل بزرگي باشد به دليل فشردگي کارها و حضور ايشان در جلسات من خدمت شما رسيدم اما نمي‌دانم چرا کاپيتان ما نيامد و از اين مسئله اطلاعي ندارم.

 در پايان نشست خبري منصور ابراهيم‌زاده در محل جلسه حضور پيدا کرد و چون جلسه به پايان رسيده بود و به خبرنگاران خسته نباشيد گفت.

دیدگاه‌ها