کد خبر : 53589 | 20 شهریور 1390 ساعت 10:23 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

كاملی‌مفرد:در داربی جنوب شانس یارمان بود

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگرچه موقعیت‌های کمتری نسبت به نفت داشتیم اما شانس یارمان بود و از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را بردیم.

كاملی‌مفرد:در داربی جنوب شانس یارمان بود

  جلال کاملي‌مفرد گفت: بازي خوبي را انجام داديم اما نفتي‌ها موقعيت‌هاي بيشتري به دست آورند. ما نيز موقعيت‌هاي گلزني خوبي داشتيم که اگر از آن‌ها استفاده مي‌کرديم بدون شک پيروز بوديم.

وي ادامه‌داد: ما بد شروع کرديم و در ابتداي بازي با گل زود هنگامي که دريافت کرديم بازيکنان از نظر روحي تضعيف شدند. زماني که يک تيم در چنين فضايي که به سود حريف است گل اول را دريافت مي‌کند جبران آن برايش خيلي دشوار است. اما در نيمه دوم شرايط‌مان بهتر شد و توانستيم موقعيت‌هاي خوبي به دست آوريم و بازي را به تساوي بکشانيم.

مدافع فولاد درخصوص بازي تيم نفت آبادان گفت: نفت در بيشتر دقايق بازي بهتر از ما کار کرد و موقعيت‌هاي زيادي به دست آورد اما خوشحاليم که اين بار ضربه‌هايي که زديم وارد دروازه‌ حريف شد.

وي افزود: در فوتبال برد و باخت امري طبيعي است ولي نبايد از اين غافل شد که تيم ما امسال بازيکنان جواني دارد و آن‌ها به زمان بيشتري نياز دارند. به طور حتم در نيم فصل دوم خيلي بهتر ظاهر مي‌شويم.

کاملي‌مفرد بيان‌کرد: با پيروزي در بازي بعدي مي‌توانيم به شرايط عادي بازگرديم و جايگاه خود را در جدول بهبود بخشيم.

 
 

دیدگاه‌ها