کد خبر : 54751 | 01 مهر 1390 ساعت 14:59 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد مدیر ورزشی رم از فدراسیون فوتبال آرژانتین

این ستاره جوان که در همین تابستان از ریورپلات به رم پیوست، هنوز برای این باشگاه به میدان نرفته است و ساباتینی فدراسیون فوتبال آرژانتین را به دلیل این غیبت مقصر می داند

انتقاد مدیر ورزشی رم از فدراسیون فوتبال آرژانتین
والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم، از تصمیم فدراسیون فوتبال آرژانتین در استفاده از اریک لاملا در رقابت های زیر 20 ساله های جهان، علی رغم مصدومیت این بازیکن، اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش گل این ستاره جوان که در همین تابستان از ریورپلات به رم پیوست، هنوز برای این باشگاه به میدان نرفته است و ساباتینی فدراسیون فوتبال آرژانتین را به دلیل این غیبت مقصر می داند.

او در گفتگو با کوریه ره دلو اسپورت گفت:" لاملا مصدوم است ونمی تواند بازی کند. او به اشتباه در رقابت های زیر 20 ساله های جهان بازی کرد. او علی رغم مصدومیت بازی کرد و اکنون خودش و باشگاه هزینه این تصمیم اشتباه را می دهند.

این شرایط واقعا من را نگران کرده زیرا من از فدراسیون فوتبال آرژانتین خواسته بودم که او از استفاده نکنند. آنها خواسته من را نادیده گرفتند و از یک بازیکن مصدوم استفاده کردند که اکنون برای بازگشت به شرایط ایده آل به مشکل خورده است."

رمی ها آغاز ناامید کننده ای در رقابت های این فصل داشتند و در حال حاضر با دو امتیاز از سه بازی در مکان چهاردهم جدول قرار دارند.

دیدگاه‌ها