کد خبر : 55682 | 12 مهر 1390 ساعت 09:14 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری:

چندبازیکن ازمس سرچشمه کنارگذاشته می شوند

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: در نیم فصل چهار پنج بازیکن را از فهرست تیم کنار می گذاریم.

چندبازیکن ازمس سرچشمه کنارگذاشته می شوند

    حسین منصوری در مورد شکست خانگی مس سرچشمه برابر شهرداری تبریز گفت: اگر فیلم این بازی خانگی را دیده بودید متوجه می‌شدید که به هیچ عنوان مستحق این شکست نبودیم و بهتر از حریف بازی کردیم. در مسابقات اخیر عوامل زیادی دست به دست هم داد تا خوب نتیجه نگیریم.

وی ادامه داد: در نیم فصل چهار پنج بازیکن که انتظاراتمان را برآورده نکنند از فهرست تیم کنار می‌گذاریم اما هنوز مشخص نیست این بازیکنان چه کسانی هستند و هیچکدام از 27 بازیکن مس سرچشمه در حاشیه امنیت قرار ندارند.

منصوری از اقدام باشگاه برای جذب بازیکن جدید خبر داد و گفت: شش هفت جای خالی در فهرست تیم داریم که در نیم فصل این بازیکنان را جذب خواهیم کرد. دو سه بازیکن ایرانی و دو سه بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد. با توجه به تعطیلی لیگ در نیم فصل بازیکنانی که بخواهیم جذب کنیم باید در تمرینات شرکت کنند از روی فیلم و سی دی بازیکن جذب نخواهیم کرد.

مدیرعامل مس سرچشمه تاکید کرد: در نیم فصل دوم می‌خواهیم در سرچشمه میزبان مسابقات باشیم. در کرمان ما تماشاگر نداریم و همان نفراتی که از سرچشمه به کرمان می‌آیند در ورزشگاه حضور دارند و ورزشگاه باهنر کرمان تقریبا خالی است. ضمن اینکه پرسنل مس سرچشمه و همچنین شهروندان سرچشمه از اینکه تیم‌شان در شهر دیگری بازی می‌کنند ناراضی هستند و  دوست دارند در سرچشمه میزبان باشیم. ما هم تلاش می‌کنیم استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را در ورزشگاه سرچشمه اعمال کنیم تا امکان میزبانی فراهم شود.

 

دیدگاه‌ها