کد خبر : 55711 | 12 مهر 1390 ساعت 11:48 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان:هدف اصلی ما صعودبه لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: بدمان نمی‌آید در جام حذفی قهرمان شویم، اما هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است.

دست نشان:هدف اصلی ما صعودبه لیگ برتر است

  نادر دست‌نشان درخصوص شرایط تیم فوتبال شهرداری اراک و نتایج دو هفته ابتدایی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت : شکست در هفته ابتدایی برابر اتکای گلستان خیلی بد بود، اما تساوی در هفته دوم برابر گسترش فولاد که ما 10 نفره شدیم نتیجه خوبی بود.
گسترش فولاد بازیکنانی در حد لیگ برتر دارد و پتانسیل بالایی دارد. در پایان بازی هم از بازیکنانم تشکر کردم، چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی شهرداری اراک گفت: جمعه این هفته در جام حذفی بازی باید با تیم ایرانجوان روبه‌رو شویم و با شرایط آنها آشنا هستیم. از جام حذفی به عنوان پلی برای موفقیت در لیگ دسته اول استفاده خواهیم کرد. بدمان نمی‌آید در جام حذفی قهرمان شویم، اما هدف اصلی‌مان صعود به لیگ برتر است. در جام حذفی هر تیمی پتانسیل قهرمانی دارد و شاید تیم ما قهرمان شود.

دست‌نشان با تاکید بر این موضوع که هدف اصلی تیم ما قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است افزود: مشکلات مالی در تمام تیم‌های وجود دارد، اما مدیریت باشگاه ما به گونه‌ای عمل کرده است که تیم در رفاه باشد. تیم ما از نظر مالی از تیم‌های متوسط لیگ دسته اول است و اوضاع بسیاری از تیم‌ها بهتر از ما است.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل چند بازیکن را می‌خواستیم که به دلیل پیشنهاد مالی بالا نتوانستیم جذب کنیم، اما برخی از تیم‌های دیگر پیشنهاد آنها را پذیرفته و آنها را جذب کردند.

 

دیدگاه‌ها