کد خبر : 55938 | 14 مهر 1390 ساعت 21:19 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دونادونی: هواداران کالیاری من را بیشتر از رئیس باشگاه دوست داشتند

سرمربی 48 ساله کالیاری بعد از برکناری از سمت خود در اظهار نظری اعلام کرد هواداران تیم او را بیشتر از رئیس باشگاه دوست داشتند.

دونادونی: هواداران کالیاری من را بیشتر از رئیس باشگاه دوست داشتند
دو ماه بعد از اخراج روبرتو دونادونی از سمت سرمربیگری باشگاه کالیاری این مربی 48 ساله این اقدام ریاست باشگاه را اقدامی ظالمانه دانست. دونادونی که در اواسط فصل گشذته هدایت کالیاری را به عهده گرفته بود دو هفته قبل از آغاز رقابت های فصل جدید از سمت خود برکنار شد و ماسیمو فیکادنتی جای او را روی نیمکت این تیم گرفت.
دونادونی می گوید:" نمی دانم چرا از هدایت کالیاری برکنار شدم. وقتی هواداران را در خیابان می دیدم شور و علاقه شان به من بسیار زیاد بود. این در حالی بود که آنها علاقه ای به رئیس باشگاه نداشتند. سلینو فردی است که فوتبال را خوب می شناستد اما بعضی اوقات می تواند بسیار ظالم و بی رحم باشد."
اخیرا شنیده ام که گفته می شود رئیس باشگاه بعد از بازی های دوستانه پیش فصل جلسه ای با من داشته و مذاکراتی با من داشته است. باید بگویم که این ها تنها شایعه است و ما هیچ جلسه ای با هم نداشتیم.
اگر سیلینو مرا مربی بی لیاقت و ضعیفی می داند چرا مرا به خدمت گرفت و اعلام کرد می خواهد قراردادی 10 ساله با من امضا کند."
ونادونی مربیگری را در سال 2001 با تیم لچو آغاز کرد و سپس هدایت تیم های لیوورنو، جنوا و ناپولی را نیز تجربه کرد. او دو سال هم هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده داشت.

دیدگاه‌ها