کد خبر : 55974 | 15 مهر 1390 ساعت 11:37 | 426 بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت شاهین عادی نیست

مدیر عامل جدید شاهین بوشهر گفت: وضعیت فعلی شاهین خیلی عادی نیست اما با تدبیر هیئت مدیره تلاش می ‌کنیم شرایط عادی را به شاهین بازگردانیم.

وضعیت شاهین عادی نیست

 علی دادگر پنجشنبه شب در مراسم معارفه مدیر عامل و سرمربی جدید شاهین بوشهر افزود: اساس کار من برنامه محوری است و داشتن برنامه بد را بهتر از بی ‌برنامگی می ‌دانم.

 وی با بیان اینکه در بوشهر فرصت‌ ها و تهدیداتی وجود دارد، اظهار داشت: امام جمعه، استاندار، رئیس هیئت مدیره، هواداران، رسانه و... از جمله فرصت ‌های بوشهر هستند که ما نهایت استفاده را از این فرصت‌ ها باید ببریم.

 مدیر عامل شاهین بوشهر حاشیه ‌ها را از جمله مهمترین تهدیدات شاهین ذکر کرد و گفت: ما باید با تلاش و همکاری این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

 دادگر اضافه کرد: یکی از برنامه‌ های مهم ما توجه به تیم‌ های پایه است تا بتوانیم در بلند مدت از حضور بازیکنان بومی در تیم بزرگسالان بیشتر استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه خبرهای تیم را در هفته های گذشته رصد کرده و از تمایل تماشاگران برای انتقال تمرینات به بوشهر خبر دارد، گفت: تمرینات شاهین نیز از عالی‌ شهر به مرکز شهر بوشهر منتقل می ‌شود تا شاهد حضور بیش از پیش هواداران در تمرینات شاهین باشیم.

 مدیر عامل جدید شاهین بوشهر تجهیز باشگاه، ساماندهی کانون هواداران و تعامل با رسانه‌ ها را از برنامه ‌های خود در شاهین عنوان کرد و اظهارداشت: باید با همراهی رسانه‌ ها از فرصت ‌های به وجود آمده برای پیشرفت شاهین استفاده شود.

 دادگر با بیان اینکه هم اکنون در بوشهر آبروی من با آبروی بوشهری ها گره خورده و امیدوارم امانت‌ دار خوبی باشم، اظهار داشت: ‌امیدوارم حضورم در بوشهر مایه موفقیت شاهین شود و با تجربیاتی که اندوخته‌ ام به شاهین کمک کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: تیم شاهین با پتانسیلی که دارد می تواند بین چهار تیم برتر لیگ برتر باشد؛ اما این هنر سرمربی تیم است که شاهین را به چنین جایگاهی برساند.

رضا جمشیدی افزود: مردم بوشهر با برد و باخت شاهین می خوابند و بیدار می شوند و با توجه به پتانسیل تماشاگر و بازیکنان خوبی که جذب شده اندا، حضور در بین چهار تیم برتر جدول زیاده خواهی و موضوع عجیبی نیست.

 

 

دیدگاه‌ها