کد خبر : 56049 | 16 مهر 1390 ساعت 11:48 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای بازگرداندن کاروالیو به تیم ملی

گیلبرتو مادایل رییس فدراسیون فوتبال پرتغال تلاش می‌کند تا با پادرمیانی زمینه را برای حل مشکل ریکاردو کاروالیو و بازگشت بازیکن رئال مادرید به تیم ملی فراهم کند.

تلاش برای بازگرداندن کاروالیو به تیم ملی

 کارواليو در اعتراض به آنچه "بي‌عدالتي" در حق بازيکنان مي‌دانست اردوي تيم ملي پرتغال را درک کرد و البته پس از آن درگيري‌هاي لفظي که به وجود آمد باعث جدايي هميشگي او از تيم ملي شد.

 رئيس فدراسيون فوتبال پرتغال در گفت‌وگو با شبکه‌ي تلويزيوني اين کشور اظهار کرد: حرکتي که کارواليو انجام داد يک عمل بدون ملاحظه بود که قطعا مي‌تواند منجر به پشيماني او شود. در مقابل چنين حرکتي هيچ جريمه‌اي جز محروميت نمي‌توان در نظر گرفت.

 وي ادامه داد: البته در صورتي که سرمربي تيم بخواهد و اتحاديه‌ي فوتبال پرتغال نيز با اين مساله موافق باشد مي‌توان محروميت او را بار ديگر بررسي کرد و پرونده را در آرامش و خونسردي مورد مطالعه قرار داد.

 مادايل با تمجيد از خصوصيات مدافع رئال مادريد اظهار کرد: کارواليو کمک زيادي به تيم ملي کرده است. شخصا نوع شخصيت و فروتني او را دوست دارم. کدام مربي است که دوست نداشته باشد بازيکني در حد و اندازه‌هاي او را در اختيار نداشته باشد. او يکي از بهترين مدافعان وسط حال حاضر فوتبال جهان است.

 مدافع 33 ساله تيم ملي پرتغال پس از آنکه متوجه شد بنتو سرمربي تيم نام او را براي فهرست 11 نفره بازي با قبرس قرار نداده با حالت قهر و ناراحتي اردوي تيم ملي را ترک کرد و البته از سوي بنتو "خائن" و "ناسپاس" لقب داده شد و البته کارواليو هم در انتقاد به ادبيات غيرورزشي بنتو او را "مزدبگير" و "مزدور" خواند.

 فدراسيون فوتبال پرتغال پس از بروز اين وقايع اعلام کرد کارواليو يک سال حق همراهي تيم ملي را ندارد و البته اين بازيکن هم با بي اعتنايي اعلام کرد که ديگر قصد ندارد براي تيم ملي بازي کند.

 تيم ملي پرتغال در آخرين ديدار خود در مرحله‌ي مقدماتي يورو 2012 با نتيجه‌ي 5 بر 3 ايسلند را شکست داد.

دیدگاه‌ها