کد خبر : 56409 | 20 مهر 1390 ساعت 12:05 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت:بوناچیچ خواست تا قنبری از تیم جدا شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان به دلیل حضور امیر قلعه‌نویی در تیم تراکتورسازی از انگیزه زیادی برای بازی با این تیم برخوردارند.

بصیرت:بوناچیچ خواست تا قنبری از تیم جدا شود

  مجيد بصيرت گفت: تراکتورسازي تيم خوب و قابل احترامي است که از بازيکنان و کادر فني قدرتمندي بهره مي‌برد و تيمي که در صدر جدول باشد مطمئنا مي‌تواند براي هر تيمي از جمله سپاهان مشکل ساز شود.

وي با بيان اينکه تيم سپاهان هم اکنون در شرايط خوبي است، افزود: تمرينات منسجمي را پشت سر گذاشته‌ايم و بازيکنان از روحيه خوبي برخوردارند و خوشبختانه مصدوميت فابيو جانواريو برطرف شده است و به اين بازي مي‌رسد.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان با اشاره به اينکه بازي سپاهان و تراکتورسازي قشنگ‌ترين بازي ليگ مي‌شود، تصريح کرد: هر دو تيم انگيزه زيادي دارند و در اين بازي عماد رضا و سيد جلال حسيني نيز حضور دارند.

بصيرت در خصوص شکست تيم سپاهان برابر مس کرمان گفت: در بازي با مس اشتباهات فردي بازيکنان ما علت شکست سپاهان بود، اما من مطمئن هستم که تيم سپاهان از اين پتانسيل برخوردار است که در پايان نيم فصل جزو دو تيم اول جدول باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا کريم قنبري از کادر فني سپاهان جدا شده است، خاطرنشان کرد: بنا به درخواست لوکابوناچيچ قرار شد که قنبري مدتي را استراحت کند و سپس بنابر نظر کادر فني در خصوص برگشت قنبري به کادر فني تصميم گيري مي‌شود.

 
 

دیدگاه‌ها