کد خبر : 56558 | 22 مهر 1390 ساعت 12:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

شمس:به "کردی" خودم گفتم برگردد

مدیر فنی سابق تیم فوتسال پرسپولیس گفت:‌ ضمن اینکه بابت وفاداری "کردی" از او تشکر کردم، خواستم که به خاطر درخواست بازیکنان،‌ بار دیگر به تیم بازگردد.

شمس:به "کردی" خودم گفتم برگردد
هفته گذشته بعد از جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس و حسین شمس و رضا کردی مدیرفنی و سرمربی تیم فوتسال این باشگاه برگزار شد، شمس به دلیل عدم حل مشکلات مالی از همراهی پرسپولیس در لیگ 90 انصراف داد و رضا کردی نیز در حمایت از وی، اعلام قطع همکاری کرد.

با این وجود از روز گذشته (پنجشنبه) بار دیگر قرار شد که کردی هدایت سرخپوشان را در لیگ برتر به عهده داشته باشد.

حسین شمس در این‌باره به فارس گفت: در پی تماس‌های مکرری که نزدیک به 90 درصد بازیکنان تیم با من داشتند و تقاضا کردند که حداقل کردی به تیم بازگردد، ضمن اینکه از وفاداری این مربی و حمایتش از کناره‌گیری من تشکر کردم، خواستم که بار دیگر به پرسپولیس بازگردد. او هم پذیرفت و قرار شد که از فردا (شنبه) در تمرینات حاضر شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد:‌ بازیکنان اعتقاد داشتند که تیم تازه شکل گرفته و نمی‌خواهند دوباره به 2 هفته ابتدایی مسابقات بازگردند. کردی هم این موضوع را پذیرفت و با قدرت دوباره مسئولیت تیم را به عهده می‌گیرد. من هم امیدوارم که با توجه به جلسه‌ای که با رویانیان داشتیم، مشکل پول بچه‌ها نیز برطرف شود.

دیدگاه‌ها