کد خبر : 56615 | 23 مهر 1390 ساعت 09:28 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: نمی‌توانیم بی حساب خرج كنیم

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند گفت چون باشگاه گیتی پسند خصوصی است بی‌حساب نمی‌شود خرج کرد و ریال به ریال باید حساب پس بدهیم.

طاهری: نمی‌توانیم بی حساب خرج كنیم

 مديرعامل باشگاه گيتي پسند با بيان اينکه گيتي پسند در قراردادها وسواس خاصي به خرج مي‌دهد، افزود: برخي از باشگاه‌ها مي‌گويند ما در واليبال ارقام نجومي خرج کرده‌ايم که اصلا صحت ندارد و البته چون مي‌خواهيم قهرمان شويم طبيعي است که بازيکنان تاپ را جذب کنيم.

 طاهري با اشاره به اينکه باشگاه گيتي پسند بنا بر درخواست رييس هيئت واليبال استان اصفهان حاضر شد يک تيم واليبال تشکيل دهد، تصريح کرد: مدت‌ها بود که واليبال اصفهان در يک خواب فرو رفته بود که شايسته ورزش اين شهر نبود و ما به دليل اينکه مردم اصفهان تشنه واليبال بودند و براي حمايت از اين رشته در اصفهان پا به عرصه گذاشتيم.

 مديرعامل باشگاه گيتي پسند افزود: به همين دليل در رشته واليبال با جذب بازيکنان سطح بالا يک تيم قدرتمند بسته‌ايم و اصلا اينگونه نيست که ريخت و پاش کرده باشيم و باشگاه‌هاي ديگر به دليل اينکه امسال بودجه‌هايشان کاهش پيدا کرده است فرافکني مي‌کنند و به قصد پوشش دادن نقاط ضعف خود مي‌گويند که گيتي پسند ارقام نجومي هزينه ‌مي‌کند.

 وي در خصوص جدايي سعيد معروف از تيم واليبال گيتي پسند گفت: مبلغ قرارداد 2 ساله معروف 350ميليون تومان بود که در صورت قهرماني مبلغي نيز به عنوان پاداش به آن اضافه مي‌شد، اما در مذاکرات نهايي معروف خواستار اين شد که مبلغ قراردادش 50 درصد افزايش پيدا کند که ما تنها با 20 درصد افزايش موافق بوديم و در نتيجه به توافق نرسيديم.

 طاهري در خصوص وضعيت تيم فوتسال گيتي پسند اظهارکرد: امسال نقاط ضعفي داشتيم و به همين دليل وحيد شمسايي و محمد کشاورز را جذب کرديم تا نقاط ضعف برطرف شود و هم اکنون هم ببازيکنان بردهاي متوالي کسب کرده‌اند که راضي کننده است و اميدوارم امسال قهرمان شويم.

دیدگاه‌ها