کد خبر : 57287 | 30 مهر 1390 ساعت 14:00 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

فلچر: بازی سختی مقابل سیتی داریم

ستاره اسکاتلندی امیدوار است که در داربی روزیکشنبه نقش پررنگی در ترکیب تیمش داشته باشد.

فلچر: بازی سختی مقابل سیتی داریم

دارن فلچر، بازیکن خط میانی منچستریونایتد معتقد است که منچسترسیتی بزرگترین تهدید برای تیمش در رقابتهای این فصل لیگ برتر است.

یکشنبه شب در داربی شهر منچستر، دو تیم یونایتد و سیتی مقابل هم قرار می گیرند. دراین میان فلچر معتقد است که سیتی تهدید بزرگی برای تیمش است.

فلچر در صحبتهایی که در دیلی میرر منتشر شد گفت:« داربی منچستر همیشه بازی بزرگی بوده ولی الان سیتی برای اولین بار یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است و این حتی داربی را حساس تر و بزرگتر از قبل هم می کند. در سالهای قبل اگر به پیروزی می رسیدیم، شادی و جشن زیادی در شهر به راه بود و این بار این شادی به مراتب بیشتر خواهد بود. در طول سالهای اخیر، سیتی تهدیدی جدی در مسیر قهرمانی ما نبود. داربی همیشه بازی بزرگی بود ولی این بار از حساسیت ویژه ای برخوردار است. چرا که ممکن است همین داربی، تکلیف قهرمان آخر فصل را مشخص کند.»

 فلچر که با وجود مصدومان متعدد در ترکیب تیمش در این بازی در خط دفاع یونایتد قرار خواهد گرفت ادامه داد:« ما نمی خواهیم به سیتی اعتماد به نفس لازم برای کسب عناوین قهرمانی برای رسیدن به سطح ما را بدهیم. وظیفه ما این است که با کسب جامهای مختلف یونایتد را در صدر نگاه داریم که این به معنای ناکامی سیتی در دست یابی به جام خواهد بود. اگر آنها جامهای زیادی به دست بیاورند، مبدل به تیمی جهانی می شوند ولی درحال حاضر یونایتد در عرصه جهانی یکه تاز است. یکی از مهمترین نکات درمورد یونایتد، تاریخچه باشگاه است. هیچ کسی نمی تواند افتخارات ما و اتفاقات مهمی مثل تراژدی مونیخ را از ما بگیرد. یونایتد در تمام دنیا به خاطر تاریخش و موفقیتهایش شناخته شده است و این مارا قدرتمند ساخته و یک تیم ویژه نموده. تیمهایی مثل چلسی قهرمان می شوند و به موفقیت می رسند ولی این موفقیتها در یک بازه 10 ساله است. آنها هنوز وجهه ای جهانی و به اندازه یونایتد به دست بیاورد و ما می خواهیم که این روند ادامه داشته باشد.»

دیدگاه‌ها