کد خبر : 57644 | 04 آبان 1390 ساعت 17:55 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پیام مخابرات:ویسی بهترین مربی لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال پیام مخابرات فارس گفت: صبا با بازی خوبی که امروز در مقابل ما ارائه داد، توانست ما را شکست دهد. از این رو من عبدالله ویسی را بهترین مربی لیگ برتر می‌دانم.

سرمربی پیام مخابرات:ویسی بهترین مربی لیگ برتر

 اصغر اکبري پس از شکست از صبا در جام حذفي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه ما در دور اول به تيم خوبي مانند صبا برخورديم. ما مي‌دانستيم در اين بازي شانس زيادي براي پيروزي نخواهيم داشت.

 وي ادامه داد: صبا و مجموعه کادر فني‌اش با جذب بازيکنان باانگيزه ليگ برتر توانستند کاري را انجام دهند که شايد کمتر کسي بتواند آن را انجام دهد و آن هم اينکه بتواند جزو 4 تيم بالاي جدول ليگ برتر باشد.

 سرمربي پيام مخابرات فارس گفت: صبا از ابزارها و بازيکنان قوي‌تري نسبت به ما برخوردار است و با بازيکناني که جذب کرده‌اند همه داراي انگيزه بوده و بيشتر بازيکنانش شناختي نسبي روي بازيکنان ما داشتند.

 اکبري در مورد داوري نيز گفت: ما بايد آنقدر قوي باشيم که در برابر اشتباه‌هاي داوري سکوت کنيم و اعتراضي نداشته باشيم. من به خاطر صحنه‌اي که نزديک بود تک به تک شود از کوره در رفتم و به داور اعتراض کردم.

 وي در پايان گفت: اين بازي بيشتر براي ما يک ديدار تمريني بود براي هماهنگي بيشتر بين بازيکنان‌مان ولي بازيکنان من خوب بازي کردند. اميدوارم در بازي‌هاي آينده که در ليگ يک پيش رو داريم بتوانيم خود را در حد و اندازه نماينده استان فارس نشان دهيم.

 
 

دیدگاه‌ها