کد خبر : 58006 | 08 آبان 1390 ساعت 23:32 | 896 بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: از فوتبالی ها عذرخواهی می کنم

من پس از گل پرسپولیس از فرط خوشحالی نمی‌دانستم چه کار باید انجام بدهم، صورت من به طرف دیگری بود و به دنبال وحید هاشمیان می‌گشتم و متوجه نشدم دستم به کدام سمت می رود.

نصرتی: از فوتبالی ها عذرخواهی می کنم
محمد نصرتي مدافع خاطی پرسپولیس درباره حرکتی که در بازی دیروز پرسپولیس و داماش انجام داد، گفت: سال‌هاي سال است که در سطح اول فوتبال ايران براي تيم ملي و باشگاه‌هاي مختلفي بازي کرده‌ام و حتي در تمامي اين سال‌ها کوچک‌ترين مشکلي نداشته‌ام. بعضي وقت‌ها به يک بازيکن کم حاشيه‌مي گويند اما من بي‌حاشيه بودم. نمي‌دانم شايد اگر اين اتفاق برايم با پيراهن تيم ديگري مي‌افتاد رسانه‌ها آنقدر به اين موضوع نمي‌پرداختند.

وي افزود: تيم ما در شرايطي قرار داشت که پيروزي در خارج از خانه و آن هم در شرايط جوي گيلان مي‌توانست بسيار خوب باشد و من پس از گل پرسپوليس از فرط خوشحالي نمي‌دانستم چه کار بايد انجام بدهم به همين خاطر در حلقه شادي بازيکنان پرسپوليس اضافه شدم. اگر به آن صحنه دقت کنيد، صورت من به طرف ديگري بود و به دنبال وحيد هاشميان مي‌گشتم و متوجه نشدم دستم به کدام سمت مي‌رود. قسم مي‌خورم که عمدي در کار نبود. با اين حال وقتي خودم تصوير تلويزيوني را ديدم به عنوان يک بيننده تلويزيوني استنباط ديگري داشتم اما خدا را شاهد مي‌گيرم که در آن صحنه هيچ عمدي نداشتم.

وي افزود: امشب به کميته انضباطي باشگاه آمدم تا توضيحاتم را ارائه کنم. برايم عجيب بود که چطور شبکه‌هاي تلويزيوني صحنه آهسته آن اتفاق را پخش کردند. در حالي که در شرايط عادي و فيلم معمولي، آن صحنه قابل تشخيص نبود.

وي افزود: هرچند تاکيد مي‌کنم عمدي در کارم نبود اما از همه فوتبال‌دوستان عذرخواهي مي‌کنم. اصلا چنين شخصيتي ندارم که بخواهم چنين کارهايي را انجام دهم. من چندين سال در سطح اول فوتبال ايران بازي کرده‌ام و دو، سه سال در خارج از کشور بوده‌ام اما هيچ گاه کسي از من حاشيه‌اي سراغ ندارد.

وي درباره احتمال احضارش به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: به کميته انضباطي مي‌روم و از خودم دفاع مي‌کنم. به آن‌ها مي‌گويم که هيچ گاه سابقه بدي نداشته‌ام و توضيحات لازم را ارائه خواهم کرد اما بار ديگر به خاطر اين اتفاق سهوي عذرخواهي مي‌کنم.

دیدگاه‌ها