کد خبر : 58143 | 10 آبان 1390 ساعت 14:47 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

شمس:

تیم فوتسال ناشنوایان قهرمانی جهان رامی‌خواهد

مدیر تیم فوتسال ناشنوایان ایران در آستانه حضور این تیم در رقابت های جهانی سوئد گفت با اندیشه کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

تیم فوتسال ناشنوایان قهرمانی جهان رامی‌خواهد

     حسین شمس روز سه شنبه در نشست خبری مسئولان فدراسیون ورزش‌‎های ناشنوایان حضور پیدا کرد و در ارتباط با تیم فوتسال ناشنوایان که از 24 مهرماه در مسابقات جهانی سوئد حضور پیدا خواهد کرد، توضیحاتی داد.

   سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: زمانی که به فدراسیون ناشنوایان ملحق شدم متوجه شدم که چقدر اینها مظلوم واقع شده‌اند.

وی افزود: ما پس از اینکه به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های آسیایی دست پیدا کردیم برای نخستین بار مجوز حضور در مسابقات جهانی را به دست آوردیم. در این دوره از رقابت‌های جهانی تیم‌های برزیل، ایتالیا، اوکراین و روسیه حضور دارند که سردمداران ورزش و به ویژه فوتسال هستند و این امر به رقابت‌های جهانی اعتبار می بخشد.

شمس گفت: تیم فوتسال ناشنوایان برای حضور در این رقابت‌ها 6 مرحله اردو را پشت سر گذاشته است و من جا دارد از مسئولان فدراسیون به دلیل اینکه تمامی خواسته‌های ما را اجابت کرده‌اند، تشکر کنم. آخرین اردوی ما هم از امروز سه شنبه آغاز شده و تا 24 آبان که زمان اعزام به سوئد است، ادامه خواهد داشت.

مدیر تیم فوتسال ناشنوایان گفت: برای حضور در رقابت‌های سوئد بازی‌های تدارکاتی فراوانی انجام داده‌ایم و در این دیدارها هرگز به دنبال کسب نتیجه نبودیم. تیم فوتسال ناشنوایان در حال حاضر در آمادگی خوبی به سر می برد و حتی توانستیم تیم گیتی پسند، صدرنشین لیگ فوتسال ایران را با نتیجه تساوی 5 بر 5 متوقف کنیم که نتیجه بسیار دلگرم کننده‌ای به حساب می آید، البته ملی پوشان گیتی پسند در این دیدار حضور نداشتند.

دیدگاه‌ها