کد خبر : 58870 | 19 آبان 1390 ساعت 16:07 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی ملوان: به مسائل فرهنگی بی اعتناییم

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به همان نسبت که سال به سال به سمت حرفه ای شدن در لیگ برتر پیش می رویم، از معیارهای فرهنگی و اخلاقی در فوتبال نیز دور می شویم.

مربی ملوان: به مسائل فرهنگی بی اعتناییم

 ''سیدمحمد حبیبی'' درباره حرکات ناپسند دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران (شیث رضایی و محمد نصرتی) در دیدار مقابل تیم داماش گیلان اظهار داشت: حرکات این دو بازیکن، دل همه فوتبال دوستان ایرانی را به درد آورد و این مسایل را باید در فرهنگ بازیکنان ریشه یابی کنیم.

 مربی برگزیده اخلاق لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد: حکم مجازات رضایی و نصرتی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باید به گونه ای صادر شود که باعث نابودی این دو بازیکن نشود.

 وی با اشاره به اینکه نصرتی از حرکت خود پشیمان است، تصریح کرد: نصرتی از نظر اخلاقی، دارای پیشینه روشنی است و این مساله مطمئنا در صدور حکم وی تاثیر دارد.

 وی با بیان اینکه تشویق حرکات مثبت تماشاگران در فوتبال ایران فراموش شده است، خاطرنشان کرد: با اهدای سفرهای زیارتی و گردشی به تماشاگرانی که اخلاق را در فوتبال ایران رعایت می کنند، می توان به بهبود اوضاع فرهنگی در ورزشگاه های ایران کمک کرد.

 وی با اشاره به اینکه این روزها همه چیز در فوتبال ایران، تحت الشعاع این حرکت بازیکنان تیم پرسپولیس تهران قرار گرفته است، گفت: مشکلات تیم فوتبال امید و مسایل مالی بیشتر تیم های لیگ برتر، نباید در سایه این حرکت بازیکنان تیم پرسپولیس قرار گیرد.

 حبیبی در پایان در مورد انتخاب خود به عنوان مربی برتر اخلاق از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این انتخاب خود را مدیون نام باشگاه ملوان بندرانزلی و تماشاگران فهیم این تیم هستم و نسبت به آن افتخار می کنم.

دیدگاه‌ها