کد خبر : 59200 | 23 آبان 1390 ساعت 14:12 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رانوکیا:بازی ایتالیا - اروگوئه،سخت و جذاب است

آندره آ رانوکیا، مدافع ایتالیایی آتزوری در صحبتهایی اعلام کرد که دیداردوستانه تیم ملی کشورش مقابل اروگوئه که روز سه شنبه برگزار خواهدشد، بازی سختی خواهد بود. البته رانوکیا به موفقیت تیمش دراین بازی دوستانه ایمان دارد.

رانوکیا:بازی ایتالیا - اروگوئه،سخت و جذاب است

  شاگردان چزاره پراندلی روز جمعه در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی لهستان موفق شدند تا با نتیجه 0-2 به پیروزی برسند و سه شنبه شب در استادیوالیمپیکوی رم میزبان قهرمان کوپا آمه ریکای 2011 خواهند بود.

رانوکیا که در بازی روز جمعه آتزوری درترکیب ثابت تیمش قرار داشت، در بازی سه شنبه شب هم جزو 11 بازیکن اصلی ایتالیا خواهد بود. او بی صبرانه منتظر مصاف با لوئیس سوارس است که در آخرین دیدار اروگوئه در روز جمعه مقابل شیلی، هر 4 گل تیمش را به ثمر رساند.

رانوکیای 23 ساله در صحبتهایی که در وب سایت رسمی اینتر بازتاب یافت گفت:« بازی سخت و هیجان انگیزی مقابل اروگوئه خواهیم داشت. ولی ما با همان روحیه ای که در بازیهای اخیرمان به نمایش گذاشتیم به مصاف اروگوئه خواهیم رفت و کار را برای آنها سخت می کنیم.»

بازی دوستانه مقابل لهستان،اولین باری بود که رانوکیا بعد از 20 سپتامبر درترکیب ثابت قرار می گرفت. او در تاریخ 20 سپتامبر در بازی اینتر مقابل نوارا که با شکست 1-3 نرآتزوری همراه بود درترکیب ثابت تیمش به میدان رفته بود.

او دراین باره گفت:« مدتها بود که از میادین ورزشی به دور بودم ولی الان خوشحالم. ما به پیروزی رسیدیم، پس همه چیز خوب است. ما از حضور در اردوی تیم لذت می بریم و هرزمان که دور هم جمع می شویم، از درکنار هم بودن لذت می بریم.»

دیدگاه‌ها