کد خبر : 1541164 | 04 مرداد 1397 ساعت 21:59 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

همه اتفاقات ناخوشایند بازی افتتاحیه

در حالی که ورزشگاه امام رضا شهر مشهد پس از کش و قوس های فراوان توانست برای اولین بار میزبان یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت باشد اما انگار حواشی ناخوشایند آن تمام نشدنی است.

همه اتفاقات ناخوشایند بازی افتتاحیه

به گزارش " ورزش سه" عده ای از تماشاگران با وجود در اختیار داشتن بلیت جایگاه ویژه، نیم ساعت قبل از آغاز مسابقه موفق به ورود به ورزشگاه نشدند و به ناچار برای تماشای بازی تیم های پدیده و پرسپولیس راهی خانه شدند.


ازدحام تماشاگران بیرون ورزشگاه و جلوی درب اصلی استادیوم امام رضا که محل ورود و خروج استفاده کنندگان از سایر امکانات این استادیوم (استخر، سالن های ورزشی و ...) نیز هست باعث شد تا نیروهای امنیتی درب های ورزشگاه را برای مدتی نسبتا طولانی ببندند و اجازه ورود و خروج به هیچ کسی را ندهند.


نیروی انتظامی برای متفرق کردن فوتبالدوستانی که پشت درب استادیوم مانده بودند از ابزاری استفاده کرد که به نظر نمی رسید چندان ضروری باشد چرا که بیشتر آنها را تماشاگران کودک و نوجوان تشکیل می دادند.


برخلاف تصور همگان ترافیک منتهی به ورزشگاه با تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی روان و بسیار مناسب بود و به نظر می رسد این تصور اشتباه که بازی در ورزشگاه امام رضا منجر به ایجاد گره ترافیکی می شود برای همیشه رفع گردد.


شلوغی بیش از حد کنار زمین پیش از آغاز مسابقه که به دلیل تداخل کاری نیروهای زحمتکش اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال و البته نفرات تربیت بدنی آستان قدس ایجاد شده بود از نظم کنار زمین کاسته بود.

دیدگاه‌ها