کد خبر : 1532717 | 01 تیر 1397 ساعت 11:53 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی نیجریه - ایسلند

نیجریه و ایسلند، آخرین دیدار گروه D رقابت های جام جهانی در دور دوم مرحله گروهی را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی نیجریه - ایسلند

به گزارش "ورزش سه"، ایسلند در دیدار اول خود نمایش بسیار درخشانی مقابل آرژانتین داشت و امشب به دنبال تکمیل روند خوب و بهبود شرایطش در جدول خواهد بود.

 

اخبار تیم‌ها

یوهان برگ گودموندسن، به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار امروز نیست و انتظار می‌رود ریرک گیسالسن جای او را در ترکیب ایسلند بگیرد. جدا از آن، احتمال ایجاد تغییراتی در ترکیب ایسلند بسیار قوی است.

برای نیجریه نیز که با شکست مقابل کرواسی کار را آغاز کرده، انتظار تغییراتی وجود دارد و باید دید سرمربی این تیم، گرنوت روهر، چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

989393

 

 

پیش نمایش

نیجریه در دیدار اول خود مقابل کرواسی با شکست 2-0 مغلوب شد و این در حالیست که انتظار می‌رفت این تیم با حضور ستاره های متعدد به خصوص در خط حمله اش، بهتر از این ها کار کند. بازی امروز آخرین فرصت برای خودنمایی نیجریه خواهد بود و مطمئنا آنها به دنبال کسب پیروزی هستند. در صورتی که نیجریه بتواند پیروز میدان شود، شانس خوبی برای صعود به دور بعد خواهد داشت و در دیدار پایانی باید از سد آرژانتین بگذرد. در آن سو، ایسلند با ارائه یک بازی عالی مقابل آرژانتین توانست با نتیجه 1-1 این تیم را متوقف کند و باید دید امروز چه عملکردی از آنها شاهد خواهیم بود.

 

پیش بینی

از آنجا که هر دو تیم برای زنده نگه داشتن شانس صعود، به نتیجه گرفتن در این دیدار نیاز دارند، انتظار بازی زیبا و جذابی را خواهیم داشت. ایسلند اما با نمایشی که مقابل آرژانتین داشت، بار دیگر قدرت نمایی کرد و انتظار می‌رود امشب شانس بیشتری برای کسب پیروزی داشته باشد. بنگاه های شرط بندی، نتیجه 1-0  به نفع ایسلند را برای بازی امشب پیشنهاد کرده اند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1312845

دیدگاه‌ها