کد خبر : 1586633 | 05 بهمن 1397 ساعت 10:53 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایگواین و آگوئرو خواهان ادامه جستجوها برای سالا

پس از توقف جستجوی پلیس برای پیدا کردن امیلیانو سالا، خانواده، دوستان و فوتبالیست‌های مشهور تلاش کردند مقامات را مجبور کنند که به جستجوی خود ادامه دهند.

ایگواین و آگوئرو خواهان ادامه جستجوها برای سالا

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی که به تازگی به کاردیف سیتی پیوسته بود، با یک هواپیما شخصی به سمت ولز در پرواز بود که ناگهان هواپیما او از رادارها محو شد. تکه هایی از هواپیما روی سطح آب پیدا شد ولی در نهایت جستجوها راه به جایی نبرد و هنوز اثری از سالا و خلبان پیدا نشده است. پس از گذشت 3 روز از این اتفاق، پلیس در نهایت اعلام کرد که جست و جوی خود را پایان داده و امیدی در این رابطه وجود ندارد. با این حال، خانواده، دوستان و برخی فوتبالیست ها با راه انداختن هشتگ "جستجو را متوقف نکنید" به پلیس فشار می‌آورند که تلاش خود را برای پیدا کردن سالا ادامه دهد.

 

 

1375637

 

 

گونسالو ایگواین ویدیویی در این رابطه منتشر کرد و گفت:" ما نمی‌خواهیم تسلیم شویم، می‌خواهیم امیدهایمان زنده بماند."

 

سرخیو آگوئرو، نیکولاس اوتامندی ، فده فرناندز و ازکیل گارای نیز از جمله بازیکنانی بودند که با انتشار ویدیویی مشابه، خواهان ادامه جستجوها شدند.

 

باشگاه نانت نیز در بیانیه ای از پلیس خواست به تلاش خود ادامه دهد. در بیانیه باشگاه آمده:" باشگاه نانت متوجه شده که پلیس جستجو خود را برای پیدا کردن هواپیما ناپدید شده به پایان رسانده است. این جستجو نباید متوقف شود. باشگاه و هوادارانش شدیدا خواهان ادامه تلاش ها برای پیدا کردن امیلیانو سالا هستند. با هم در کنار امی"

دیدگاه‌ها