کد خبر : 1562582 | 28 مهر 1397 ساعت 17:33 | 94.3K بازدید | 0 دیدگاه

تماس مشکوک از جایگاه ویژه برنابئو

الو، آقای کونته؟ شما سرمربی رئال می شوید!

اوضاع برای لوپتگی در رئال مادرید به بدترین شکل ممکن در حال سپری شدن است و به نظر می رسد فلورنتینو پرز به زودی سرمربی جدیدی برای تیمش انتخاب می کند.

الو، آقای کونته؟ شما سرمربی رئال می شوید!

به گزارش "ورزش سه"،  رئالی ها که از 4 بازی قبلی خود سه باخت و یک تساوی کسب کرده بودند و بدتر اینکه موفق به گلزنی هم نشده بودند، تا دقیقه 13 دو گل از لوانته عقب افتادند.

بسیاری تصور می کردند که رئال انتقام تمام ناکامی های قبلی خود را در بازی امروز خواهد گرفت ولی نه تنها چنین نشد که در پایان تنها یکی از دو گل را جبران کرد و یک بار دیگر هم شکست خورد.

 

1346652

 

اواخر نیمه اول بود که دوربین ها فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال را در جایگاه ویژه نشان دادند؛ در حالی که مشغول چک کردن تلفن همراه خود بود. تصویری که در رسانه ها بازتاب زیادی داشته و تعابیر متفاوتی از آن شده است. چنین به نظر می رسد که دیگر باید کار لوپتگی در رئال را تمام شده دانست و منتظر ورود کونته به این باشگاه بود.

روز گذشته بود که رسانه های ایتالیایی از تماس مدیران رئال مادرید با آنتونیو کونته خبر دادند؛ مربی ای که هرچند شیوه بازی تیم هایش چندان مورد علاقه رئالی ها نیست اما در حال حاضر یک گزینه فوری برای بازگرداندن این تیم به مسیر پیروزی محسوب می شود. 

 

 

لوپتگی و تاوان یک انتخاب جنجالی

لوپتگی سه روز به شروع جام جهانی، جانشین زیدان در رئال مادرید شد. تصمیمی که باعث اخراج او از تیم ملی اسپانیا شد. خیلی ها در اسپانیا انتخاب او را انتخاب درست و شایسته ای می دانستند هرچند که رسیدن به افتخارات زیدان بسیار دشوار به نظر می رسید و به خصوص جدایی رونالدو نیز رئال را ضعیف تر از گذشته کرده بود با این حال خوشبینی ها در مادرید به لوپتگی بالا بود.

 

شکست در سوپرکاپ اروپا برابر اتلتیکو شروع بدی برای او رقم زد اما چند نتیجه خوب متوالی در لالیگا باعث شد تا امیدواری ها به لوپتگی همچنان حفظ شود اما همه چیز از باخت به سویا شروع شد. شکست 3-0 در زمین سویا با تساوی در دربی، شکست به زسکا و آلاوس همراه شد و امروز نیز باخت به لوانته در برنابئو فاجعه را تکمیل کرد.

 

1346626

 

لوپتگی امروز وقتی تیمش 2-0 در برنابئو عقب افتاد، سعی در تهییج بازیکنانش داشت و تیمش را به جلو هدایت می کرد اما پس از گل آسنسیو که توسط وی ای آر مردود اعلام شد، می توانستید اوج درماندگی او را روی نیمکت تماشا کنید.

یک ضربه با مشت به سقف، بلند شدن از روی نیمکت و اعتراض به کمک داور در حالی که بهت زده از مردود اعلام شدن گل آسنسیو به نظر می رسید نشان از حال و روز بحرانی او در رئال می داد.

بازی که تمام شد، لوپتگی مثل هواداران باخت را باور نداشت و با سوت برنابئو به رختکن بدرقه شد. شاید بازی با ویکتوریا و بارسا آخرین فرصت او برای بقا باشد و‌ شاید هم زودتر حکم اخراج را دریافت کند.

دیدگاه‌ها