کد خبر : 1363297 | 15 مهر 1395 ساعت 11:18 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برزیل – بولیوی

بعد از جدایی دونگا و هدایت برزیل توسط تیته، این تیم روند رو به رشدی را آغاز کرده است و قصد دارد در خانه بر بولیوی نیز غلبه کند.

پیش بازی برزیل – بولیوی

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو و فیرمینیو، بازیکنان خلاقی که در لیورپول بازی می کنند، شاکله اصلی حملات سلسائو را تشکیل می دهند و مارکینیوش و تیاگو سیلوا، مدافعان شاغل در پاری سن ژرمن نیز در مرکز خط میانی به میدان خواهند رفت. فیلیپه لوییس احتمالا در سمت راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت و غیبت مارسلو، می تواند یکی از دغدغه های تیتو برای چینش ترکیب اصلی برزیل قلمداد شود.

 

 

1148090

 

 

شاید در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات تیتو، ایجاد بهترین فضا در اطراف نیمار برای بهترین استفاده از این بازیکن باشد؛ البته فرناندینیو، که در هفته های اخیر به شدت مورد تمجید گواردیولا نیز قرار گرفته، در شرایطی آرمانی به سر می برد و می تواند نظم و دیسیپلین خاصی به خط میانی برزیل بخشیده و در مواقع ضروری به کمک خط دفاعی آید. استفاده از فیرمینیو در میانه میدان و نیمار به عنوان وینگر سمت چپ، می تواند از گزینه های تیته باشد.

 

 

در مقابل، گیلرمو هایس، سرمربی آرژانتینی بولیوی، می داند که کار دشواری در خانه برزیل دارد و از بازیکنانش خواسته ضمن ارائه عملکردی شجاعانه، سعی بر حفظ مالکیت توپ داشته باشند تا بتوانند با امتیاز، برزیل را ترک کنند.

دیدگاه‌ها