کد خبر : 1553839 | 24 شهریور 1397 ساعت 10:53 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بیلبائو - رئال مادرید

دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید، امروز در ورزشگاه سن مامس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بیلبائو - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با کسب 3 پیروزی از هر 3 بازی که در این فصل در لالیگا برگزار کرده، در رده دوم جدول و پایین تر از بارسلونا قرار دارد. اختلاف گل بالای بارسلونا باعث شده آنها فعلا صدرنشین جدول باشند. سپیدپوشان با وجود از دست دادن ستاره ای مثل رونالدو، همچنان تیم قدرتمندی در اختیار دارند و به نظر می‌رسد نسبت به فصل قبل، یک دست تر پیش می‌روند و فشار کمتری روی مهاجمان تیم وارد شده است. تا به اینجا، کریم بنزما 4 گل و گرت بیل 3 گل به ثمر رسانده اند که تقسیم وظایف گلزنی نشان می‌دهد خط حمله این تیم بدون فشاری که در زمان رونالدو روی اعضایش بود، عمل می‌کند.

 

 

1333638

 

 

در آن سو بیلبائو که یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها انجام داده، با یک پیروزی و یک تساوی در رده هشتم قرار دارد. استادیوم سن مامس همیشه برای رئال و بارسا یادآور خاطرات تلخ و بازی‌های دشوار بوده و رئالی ها می‌دانند که کار دشواری پیش رویشان قرار خواهد داشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای رئال و 2 تساوی به دست آمده و بیلبائو موفق به شکست حریف نشده است.  رئال مادرید برای این بازی، محروم و مصدومی ندارد و انتظار می‌رود با ترکیب اصلی در میدان ظاهر شود و در آن سو نیز تنها غایب لکوئه خواهد بود. این احتمال وجود دارد که ماریانو، خرید جدید رئال، امروز اولین بازی اش را برای این تیم انجام دهد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1336286

دیدگاه‌ها