کد خبر : 1611168 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 19:30 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه به دنبال تمدید با آقا معلم

تعیین تکلیف کادر فنی سرخ‌های شمالی بعد از اتمام لیگ

مسئولان نساجی به دنبال این هستند که پس از اتمام لیگ و بازی با پیکان برای تمدید قرارداد با مجید جلالی وارد مذاکره شوند.

تعیین تکلیف کادر فنی سرخ‌های شمالی بعد از اتمام لیگ

به گزارش "ورزش‌ سه"،  نساجی روز گذشته با نتیجه 3-1 سپیدرود را شکست داد تا آخرین بازی خارج از خانه خود را با برد پشت سر گذاشته و حالا با 33 امتیاز در رده یازدهم قرار داشته باشد. 

 

آن‌ها نیم فصل اول را با جواد نکونام پشت سر گذاشتند و در تعطیلات نیم فصل این مربی با قرار دادن تیم در رده نهم جدول راهی تهران شد تا هدایت پیکان را بر عهده بگیرد اما این اتفاق هرگز رخ نداد. پس از او مجید جلالی به عنوان دومین مربی راهی قائمشهر شد تا اولین فصل لیگ برتری این تیم را شیرین تر کند. آن‌ها حالا با آقا معلم هم در کمرکش جدول قرار گرفتند و در انتظار پیکان و انجام آخرین بازی خود هستند. 

 

حال شنیده می‌شود که مسئولان باشگاه نساجی قصد دارند که بعد از بازی با پیکان جلسه‌ای را با مجید جلالی برگزار کرده و از او برای فصل آینده برنامه گرفته تا کار را برای تمدید قرارداد هموارتر از گذشته پیگیری کنند. البته در این میان جلالی هم پس از فراهم شدن بسیاری از شرایط راضی به تمدید با طرف مازنی خواهد شد. در صورت اینکه این مربی برای فصل آینده بر روی نیمکت نساجی قرار داشته باشد بسیاری از بازیکنان فعلی هم کار خود را در قائمشهر ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها