کد خبر : 1610923 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:28 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

امتیازی نه ولی معرفتی قهرمانیم؛

گل‌محمدی: نیازمند ستاره بود، بازیکنانم سوپرستاره

یحیی گل محمدی می گوید بازیکنانش در این فصل برای هدف بزرگی جنگیده اند ولی هنوز کارشان تمام نشده و در بازی آخر برای گرفتن سهمیه تلاش خواهند کرد.

گل‌محمدی: نیازمند ستاره بود، بازیکنانم سوپرستاره

به گزارش "ورزش سه"،  یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان و همینطور آخرین حضور فصل در ورزشگاه امام رضا گفت: به نوبه خودم از تک‌تک اصحاب رسانه که در این یک سال کنار ما بودند، تشکر می‌کنم. سال خوبی را در کنار شما داشتم و از این بابت خوشحالم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم، زیرا جز خوبی، حمایت و انرژی، از این عزیزان من ندیدم. همچنین از همه مسئولانی که از پدیده شهرخودرو حمایت کردند، تشکر می‌کنم. از شهردار، اعضای شورا، آستان‌قدس، تربیت‌بدنی، اداره کل ورزش و جوانان و ... ممنونم.


گل محمدی در مورد بازی اضافه کرد: در خصوص بازی باید بگویم بدون توجه به نام حریف، تمام تلاش خود را کردیم. می‌شد اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، بازی را ببریم. ستاره زمین پیام نیازمند بود و سوپرستاره‌های امروز، بازیکنانم بودند که برای کسب افتخار مشهد، جانانه بازی کردند.


سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد بازی آینده و انگیزه های تیمش هم توضیح داد: ۲۹ بازی کردیم و برای هدف بزرگی جنگیدیم. یک بازی خیلی مهم و حیاتی برای ما باقی مانده و هنوز کار ما تمام نشده‌است‌. هنوز به هدف نرسیده‌ایم. در بازی آتی تنها چیزی که برای ما مهم خواهد بود، تلاش برای کسب سهمیه است.


سرمربی سابق پرسپولیس و فصل گذشته تراکتورسازی در رابطه با دیدار بعدی برابر ماشین سازی هم صحبت کرد و گفت: ماشین‌سازی تیم سرسختی است که توانسته در تهران، پرسپولیس را متوقف کند. امیدوارم در این چند روز ریکاوری خوبی انجام دهیم تا در تبریز نتیجه خوبی بگیریم.


امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پس از بازی بخش زیادی از حرف هایش را به تمجید از عملکرد تیم گل محمدی اختصاص داد. سرمربی پدیده در این مورد می گوید: ایشان همیشه به من لطف دارد. از او ممنونم. خیلی از مواقع‌ این لطف‌ها را به من داشته‌است‌. قلعه‌نویی فوتبال را می‌فهمد. به بازیکنانم هم گفتم از نظر فوتبالی، سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنانم، بازیکنانی بودند که انگیزه زیادی داشتند و انصافا از خیلی از مشکلات گذشتند و مبارزه کردند. آنها توانستند خود را مدعی قهرمانی نشان دهند. این بچه‌ها قهرمان واقعی لیگ هستند، شاید امتیازی قهرمان نباشیم اما از نظر معرفتی این بازیکنان واقعا قهرمانند.

دیدگاه‌ها