کد خبر : 1605536 | 28 فروردين 1398 ساعت 21:04 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر:

برای‌خودمان جنگیدیم ولی دوست‌دارم سپاهان قهرمان‌شود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن می گوید اگر تغییرات این تیم زودتر اتفاق می افتاد ذوب آهن مدعی قهرمانی بود.

برای‌خودمان جنگیدیم ولی دوست‌دارم سپاهان قهرمان‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن بعد از کسب تساوی برابر پرسپولیس گفت: دیدار خوبی بود اما در نهایت بازی مساوی شد. ما تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان و بازی های آسیایی گذاشته ایم. یک بازی حساس روز سه شنبه داریم و اگر بتوانیم نتیجه بگیریم می توانیم صعود کنیم.

 


وی در واکنش به این موضوع که آیا برای سپاهان به میدان رفتید، بیان کرد: این حرفها درست نیست. من اصفهانی هستم و به این موضوع افتخار می کنم. اگر تیمی بخواهد به جز ذوب آهن قهرمان شود، علاقه دارم سپاهان قهرمان شود اما امروز برای شخصیت خودمان، اسم باشگاه و آنهایی که در کارخانه زحمت می کشند، به میدان رفتیم و فکر می کنم بازی پایاپایی انجام دادیم و مهم نیست چه کسی قهرمان شود.
کاپیتان ذوبی ها در ادامه درباره موفقیت این تیم در نیم فصل دوم عنوان کرد: در نیم فصل دوم از لحاظ روحی، بدنی و تاکتیکی خیلی پیشرفت کردیم و ای کاش این اتفاق از نیم فصل رخ می داد و ما در جمع مدعیان حضور داشتیم.

 


حدادی فر در پایان درباره حضور پر تعداد هواداران پرسپولیس، تصریح کرد: همیشه می گویند 10 درصد باید در اختیار تیم مهمان باشد اما این اتفاق نیفتاد. در این 14-15 سال که من تجربه کردم، همیشه اینگونه بوده است ولی امروز دو طرف جایگاه هواداران ذوب آهن و سپاهان حضور داشتند و امیدوارم باز هم برابر الوصل از ما حمایت شود زیرا آن بازی برای ما مرگ و زندگی است.

دیدگاه‌ها