کد خبر : 1603760 | 21 فروردين 1398 ساعت 10:25 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت مرد پرتغالی از تساوی در تاشکند

سرمربی السد با ابراز رضایت از تساوی در بازی دشوار تاشکند مدعی شد این امتیاز می تواند در روز پایانی سرنوشت صعود را تغیر دهد.

رضایت مرد پرتغالی از تساوی در تاشکند

به گزارش "ورزش سه"، السد در روزی که با دو گل از میزبان خود پاختاکور پیش افتاده بود در نهایت با تساوی 2-2 این بازی را ترک کرد تا با همین تک امتیاز به صدر گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.


بعد از این بازی اوسوالدو فریرا سرمربی السد با ابراز رضایت از نتیجه رقم خورده گفت:« خوشحالم از این بازی دشوار توانستیم با امتیاز خارج شویم. به نظرم تساوی عادلانه ترین نتیجه برای این بازی بود چون هر دو تیم شایسته این تک امتیاز بودند».


او ادامه داد:« هر دو طرف موقعیت های خوبی برای برد در این بازی داشتند به خصوص السد اما باید قبول کرد که پاختاکور تیمی منسجم با قوای بدنی فوق العاده بود و در نیمه دوم قدرت خود را نشان داد از همین رو به نظرم این امتیاز در روز پایانی می تواند معادلات گروه را تغییر دهد».


سرمربی پرتغالی السد در پایان گفت:« در حال حاضر دور رفت مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان بردیم و باید با همین رویه وارد دور برگشت شویم و در بازی های پیش رو به آن چه می خواهیم برسیم و اجازه ندهیم کار صعود به روز پایانی کشیده شود».

 

دیدگاه‌ها