کد خبر : 1608163 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 13:42 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماندن ما در لیگ معادل قهرمانی آسیا است؛

علوی: مجیدی نمی تواند در بازی اول افکارش را پیاده کند

سرمربی جوان تیم استقلال خوزستان می گوید بازیکنانش قابلیت انجام کارهای بزرگ از جمله پیروزی مقابل استقلال در تهران را دارند.

علوی: مجیدی نمی تواند در بازی اول افکارش را پیاده کند

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال خوزستان در آخرین رتبه جدول لیگ برتر شرایطی دارد که در فاصله سه بازی تا پایان فصل، فقط پیروزی در هر سه بازی این تیم را در لیگ نگه می دارد. سید محمد علوی که هدایت این تیم را بر عهده دارد و در 3 بازی قبلی دو تساوی به دست آورده، نسبت به دیدارهای آتی خوش بین است.

 

او در مورد شرایط تیمش گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. نسبت به استقلال که کمی در حاشیه است، تقریبا شرایط خوبی داریم. انشاالله یک بازی عالی مقابل این تیم انجام دهیم. بزرگترین امید ما این است که در این شرایط می توانیم در جدول باشیم. این امیدواری را هم بچه ها به من داده اند. انقدر که در تمرین و بازی ها خوب هستند. دو بازی اخیر مساوی گرفتیم و با همت بچه ها می توانیم حتما این بازی را ببریم. ما با توجه به جدول محکوم به برد هستیم. اگر نفت مسجد سلیمان و سپیدرود مساوی کنند، ما هنوز امید داریم. به شرطی که ما بازی هایمان را ببریم و آن دو تیم بقیه بازی ها را ببازند.

 

وی افزود: ما صددرصد آماده ایم و محکوم به برد هستیم. استقلال هم البته همین است ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم که ببریم و انشالله به هفته های آتی امیدوار شویم.

 


علوی درباره حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال تهران گفت: آقا فرهاد بازیکن بزرگی بود. باید کارش را در مربیگری دید. بازی اولش با ما است که تقابل دو مربی جوان است. من هم بازی اول که مقابل فولاد بود، نتوانستم افکارم را به تیم انتقال بدهم. فرهاد هم در بازی اول نمی تواند تفکراتش را منتقل کند. چندین بازی لازم است تا او به عنوان سرمربی جا بیافتد.

 

سرمربی جوان اس خوزستان ادامه داد: البته نتیجه بازی به این هم ربط دارد که استقلال در بهترین شرایط است یا نه. ولی خب این تیم تماشاگر دارد و جو ورزشگاه به نفعش است. اما من به این بچه ها اعتقاد دارم و آنها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. فوتبال خیلی معجزه دارد و قشنگی اش به همین است. بازیکنان و مربیان بزرگ خیلی اوقات از دل همین معجزه ها می آیند. بازیکنان ما اگر تیم را نگه دارند، کارشان کمتر از قهرمانی لیگ نیست و در حد قهرمانی آسیا است.

 

علوی افزود: مساوی پیش مقدمه برد است. ما قبلا باخت زیاد داشتیم و حالا 2 تساوی پیاپی داریم و راحت نمی بازیم. در ادامه هم با یک برد می توانیم شرایط را عوض کنیم.

 

او درباره دیدار حساس نفت مسجدسلیمان و سپیدرود هم گفت: انشاالله تیم های نفت مسجد سلیمان و سپیدرود هم تمام سعی خود را برای این بازی 9 امتیازی بکنند. اما اگر مساوی کنند، امتیاز هر دو تیم می سوزد. بازی های سختی هم دارند. نساجی یا بقیه تیم هایی که در هفته های بعد مقابل این دو تیم بازی دارند هم حتما شرافتمندانه بازی می کنند. انشاالله هر اتفاقی می افتد، به نفع ما باشد.

 

او درباره آینده کاری اش در فصل آینده نیز اظهار داشت: هنوز فکری نکرده ام و باشگاه هم قرار است جلسه بگذارد. هنوز پیشنهادی نشده است. تمام فکر و ذکرم این است که تیم را نگه داریم.

دیدگاه‌ها