کد خبر : 1613042 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:45 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سابق لیورپول:

فن‌دایک و دی‌لیخت، بهترین زوج دفاعی دنیا می‌شوند

مدافع سابق لیورپول می‌‌گوید یورگن کلوپ، سرمربی این تیم باید برای جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع و کاپیتان آژاکس تلاش کند چرا که خط دفاعی لیورپول به او نیاز دارد.

فن‌دایک و دی‌لیخت، بهترین زوج دفاعی دنیا می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، استیو نیکول، مدافع سابق لیورپول می‌گوید یورگن کلوپ، سرمربی این تیم باید برای جذب ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان و مدافع آژاکس تلاش کند چرا که جو گومز هرگز کیفیتی بهتر از آنچه امسال نشان داده پیدا نخواهد کرد و ویرژیل فن‌دایک به همبازی‌ای با کیفیت بالاتر نیاز دارد.

 

1407594

 

لیورپول در فصل‌های نقل و انتقالات اخیر سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای بهبود کیفیت خط دفاعی خود انجام داده. فن‌دایک در ژانویه 2018 با قراردادی رکوردشکن با مبلغ 95 میلیون دلار به لیورپول آمد و نقش بسیار مهمی در درخش لیورپول در فصل اخیر ایفا کرد.

 

حالا که انتظار می‌رود لیورپول امسال تابستان هم به سرمایه‌گذاری بر روی خط دفاعی‌اش ادامه دهد، استیو نیکول، مدافع سابق قرمزهای آنفیلد می‌گوید یورگن کلوپ باید هر طور شده برای جذب ماتیس دی‌لیخت، ستاره خط دفاعی آژاکس تلاش کند چرا که به او نیاز دارد.

 

این مدافع سابق لیورپول گفت:" اگر دی‌لیخت و فن‌دایک در خط دفاعی هر باشگاهی حضور داشته باشند بدون شک به بهترین زوج دفاع وسط دنیا تبدیل خواهند شد".

 

نیکول در ادامه صحبتهایش گفت:" لیورپول به کسی نیاز دارد که در کنار فن‌دایک بازی کند و در سطح او باشد. این برای لیورپول یک نیاز مبرم است. واقعیت این است که گومز پیش از آنکه مصدوم شود عالی کار می‌کرد ولی من بعید می‌دانم سال آینده از این بهتر شود. برای همین به نظرم خیلی مهم است که لیورپول برای کنار فن‌دایک از کسی استفاده کند که امتحانش را پس داده و همه می‌دانند در حد و اندازه او است".

 

دیدگاه‌ها