کد خبر : 1612474 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 08:16 | 726 بازدید | 0 دیدگاه

برد ارزشمند ترابزون اسپور با حسینی و امیری

ترابزون اسپور در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مدافع ایرانی و بازی تعویضی وینگر ایرانی خود برابر بشیکتاش به برتری رسید.

برد ارزشمند ترابزون اسپور با حسینی و امیری

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را بعد از پایان محرومیت در ترکیب و وحید امیری را برای دومین بازی پیاپی روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب در استادیوم سنول گونش میزبان بشیکتاش رده سومی بود.

 

یاران حسینی و امیری که بعد از ۳ تساوی و ۶ پیروزی در ۹ هفته اخیر توانسته بودند سهمیه پلی‌آف فصل آینده لیگ اروپا را قطعی کنند، برابر بشیکتاش نیز نمایش خوبی ارائه دادند و موفق به کسب برتری ۲ بر یک شدند تا ۶۰ امتیازی شوند و اختلاف خود با بشیکتاش را به ۲ امتیاز کاهش دهند.

 

ترابزون اسپور با کم کردن اختلاف امتیازی با بشیکتاش، حالا این شانس را دارد تا با برد در هفته آخر مقابل ریزه اسپور و عدم نتیجه‌گیری بشیکتاش، به رده سوم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند و به جای سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا، سهمیه مستقیم این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل بشیکتاش داشت و بیست و چهارمین بازی فصل خود را برای تیمش انجام داد.

 

وحید امیری، دیگر ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور نیز به‌عنوان دومین تعویضی تیمش از دقیقه ۸۷ برابر بشیکتاش به میدان رفت و چهار دقیقه بعد چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی هفته پایانی سوپر لیگ ترکیه محروم شود.

دیدگاه‌ها