کد خبر : 1624916 | 28 تیر 1398 ساعت 21:47 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

قطعاً جمهوری چک را شکست می‌دهیم

عطایی: حمله، مشکل بزرگ تیم ما بود

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: با وجود اینکه در دفاع روی تور و سرویس توانستیم عملکرد کم نقصی داشته باشیم، اما در حملات اول خوب نبودیم و این مشکل بزرگ تیم ما بود.

عطایی: حمله، مشکل بزرگ تیم ما بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در مورد شکست 3 بر 2 تیم ایران مقابل روسیه در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اظهار داشت: بازی خیلی نزدیکی با روسیه داشتیم. علیرغم اینکه خوب بازی کردیم اما در مقاطعی تمرکز بازیکنان از بین رفت.

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه در دفاع روی تور و سرویس توانستیم عملکرد کم نقصی داشته باشیم اما در حملات اول خوب نبودیم و این مشکل بزرگ تیم ما بود. با این حال شکست مقابل روسیه یک تلنگر برای تیم ایران بود.

 

سرمربی تیم والیبال جوانان در خصوص ساپوژکوف بازیکن شماره 12 روسیه که 34 امتیاز کسب کرد، گفت: بازیکنانی که تکنیکی هستند را می‌توان مهار کرد اما مهار بازیکنی که اسپک‌هایش را از ارتفاع 3.40 متری می‌زند خیلی سخت است. او می‌تواند یک موزیرسکی دیگر در والیبال روسیه باشد. این بازیکن برگ برنده روسیه بود و هر زمان که روس‌ها از ما عقب افتادند ساپوژکوف روند بازی را تغییر داد.

 

عطایی در مورد بازی تیم ایران مقابل چک که حساسیت بالایی هم دارد اظهار داشت: قطعاً تیم چک را شکست می‌دهیم و مشکلی برابر این تیم نخواهیم داشت و به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شکست مقابل روسیه باعث بازیکنان متوجه شوند سطح رقابت‌های جوانان جهان تا چه اندازه بالا است.

دیدگاه‌ها